Slovenská televízia prvýkrát oficiálne v tlačových správach informuje aj o výsledkoch dosiahnutých u ľudí od 12 do 54 rokov – teda v cieľovej skupine, na ktorú od januára Markíza a Joj predávajú reklamu. STV výkonmi v 12-54 dopĺňa tlačové správy o sledovanosti Trojky počas zimných olympijských hier.
Odkedy sa začala olympiáda vo Vancovueri, uviedla STV ako kontext čísla 12-54 už trikrát. Prvýkrát, keď sa stala celodennou trhovou štvorkou, informovala, že jej 24-hodinový share v pondelok 15. januára bol 4,9 % a "u mladých divákov (12 – 54) až 5,4%". Nasledovala súhrnná tlačová správa za 7. týždeň 2010: "Športový okruh STV sa už niekoľko dní teší mimoriadnemu záujmu divákov, predovšetkým v cieľovej skupine 12 – 54. Súvisí to najmä s atraktívnymi duelmi slovenskej hokejovej reprezentácie mužov na ZOH vo Vancouveri," uvádza sa v nej. Historicky prvýkrát zverejnila STV týždenný podiel jedného zo svojich okruhov v 12-54: Trojka mala od 15. do 21. februára u "mladých" rekordných 6,7 %. Pre porovnanie, v základnej skupine 12+ dosiahla 5,9 %, čiže takisto najviac vo svojej histórii. Tretia tlačová správa sa tiež venovala výkonom v cieľovej skupine 12 -54, dokonca dostala titulok Trojka u mladých divákov boduje. PR oddelenie v nej informovalo o opätovnom zisku postu trhovej štvorky začiatkom tohto týždňa a dodalo: "Vyššie hodnoty trhového podielu dosiahla u mladých divákov, v cieľovej skupine 12–54." Ako z nej vyplýva, v pondelok v nej mala celodenný share 5,6 %, čiže o pol bodu viac ako v 12+, a v utorok 5,5 %.
STV predáva reklamu na skupinu 12+ a z toho dôvodu pre ňu diváci vo veku 12 až 54 z komerčného hľadiska nie je primárna cieľová skupina. Slovenskí vysielatelia v tlačových správach často informujú o výkonoch v akýchkoľvek skupinách, spravidla keď chcú vyzdvihnúť najúspešnejšiu skupinu toho-ktorého programu. Jedine výkony konkurencie môžu hodnotiť len v 12+. Televízia Doma vo svojich tlačových správach spomína výkony u žien 12-54, čo je cieľová skupina najdôležitejšia pri tvorbe jej programu. Markíza v minulotýždňovej tlačovej správe k filmu Bátoryčka: Krvavá grófka uviedla výkon u žien 15-24: 55,6 %. Joj pri číslach seriálu Aféry v tlačovej správe dodala, že u žien 35-44 dosiahol share 34,5 %.
Slovenská televízia čísla 12-54 doteraz v tlačových správach ešte nezverejnila. Záporne reagovala napríklad aj na žiadosť týždenníka TREND o poskytnutie sezónnych výsledkov Jednotky, Dvojky a Trojky v tejto skupine. Prvé dve kanály majú totiž podľa informácií Mediálne.sk vyšší vekový priemer divákov a v cieľovke 12-54 sú slabšie než v 12+. Trojka má podľa informácií Mediálne.sk dlhodobo vyrovnané výkony v oboch cieľovkách, pri športových prenosoch mladí prevažujú.