Slovenská televízia (STV) prvýkrát zasahuje do koncepcie relácie Pošta pre teba, ktorú vysiela na okruhu Jednotka každú sobotu od februára 2004. "Pošta pre teba je jedným z našich najúspešnejších formátov, preto sme sa rozhodli od októbra ponúknuť divákom namiesto troch až štyri príbehy. Stopáž relácie sa preto rozšíri na 80 minút," vysvetlila pre Mediálne.sk riaditeľka odboru komunikácie STV Ivana Semjanová.
Poštu pre teba vyrába pre STV produkčná spoločnosť Maya. Ide o jeden z formátov, ktoré v STV "prežili" ešte z čias pôsobenia Františka Borovského na poste intendanta Jednotky v rámci manažmentu Richarda Rybníčka. Priemerný trhový podiel relácie je aktuálne na úrovni pre STV vysoko nadpriemerných 31 percent.
Vysoké podiely si relácia zatiaľ udržuje aj v konkurencii ťažiskového jesenného projektu Markízy Slovensko hľadá SuperStar 3. Po klasickom vydaní Pošty pre teba mala podľa predbežnej vysielacej štruktúry na október nasledovať obnovená relácia Pošta pre teba - Návraty, programový manažment STV sa však napokon rozhodol ísť cestou zvýšenia stopáže pôvodného formátu.
Reláciu Pošta pre teba - Návraty vysielala Jednotka naposledy od septembra do decembra 2006. Priemerný trhový podiel bol 16,8 %, relácia bola nasadená v štvrtkovom prime-time.
Foto: STV