V nedeľu večer dominovala u divákov Markíza so šou Tvoja tvár znie povedome. Tentoraz mala 365-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 (33,2 %) a 553-tisíc celkovo (29 %).

Česko Slovensko má talent na Joj uprednostnilo 295-tisíc mladších divákov (23,5 %) a 506-tisíc celkovo (23,1 %), čo znamenalo pre stanicu takisto nadpriemerný výkon.

Jednotka tradične konkurovala koprodukčným seriálom Doktor Martin, ktorý sledovalo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,4 %) a 368-tisíc v 12+ (15,7 %).

Tvoja tvár znie povedome bola najsledovanejším programom nedele v 12 – 54, v univerzálnej cieľovke boli na špici rebríčka Televízne noviny na Markíze. Videlo ich 655-tisíc divákov (30,7 %), z toho 360-tisíc mladších (31,6 %).

V sobotu večer sa ani napriek výraznému promu nepresadila licencovaná novinka RTVS Strom želaní. Na rodinnú šou bolo po 20:25 zvedavých 207-tisíc divákov pri podiele 10,5 percenta. V 12 – 54 mal program 88-tisíc divákov (8,2 %), hodnoty v oboch cieľovkách sú pod tohtoročným priemerom stanice v prime-time. S predošlými formátmi v sobotnom večernom slote (Nečakané stretnutia, Pošta pre teba) bola RTVS zvyknutá na vyšší počet starších divákov nad 54 rokov.

Lídrom trhu bola Markíza s filmom 47 roninov, ktorý si pozrelo 212-tisíc mladších divákov (21,2 %) a 319-tisíc celkovo (18 %). Joj konkurovala snímkou Dieťa 44, zvolilo si ju 135-tisíc mladších divákov (14,5 %) a 202-tisíc v 12+ (12,2 %).

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách boli Televízne noviny Markízy, v tomto prípade ich pozeralo 533-tisíc ľudí (30,4 %), do komerčnej cieľovky spadalo 254-tisíc z nich (28,5 %).

V piatok si pozíciu oproti minulým týždňom ešte posilnila Jednotka s Milujem Slovensko, ktoré má za sebou najúspešnejší diel celej svojej histórii, v počte divákov o 2-tisíc prekonal aj silvestrovský špeciál z roku 2014.

Ostatný diel súťažnej šou sledovalo 634-tisíc divákov, čo stanici prinieslo trhový podiel 31,8 percenta. V 12 – 54 bol formát takisto najsledovanejším programom dňa s 300-tisícovým publikom (27,4 %).

Jednotke v piatok večer nahráva aj defenzívna taktika komerčných staníc, ktoré vysielajú reprízy respektíve filmy. Markíza s opakovanou Hornou Dolnou zaujala 172-tisíc mladších divákov (15,6 %) a 250-tisíc v 12+ (12,5 %). Joj vysielala snímku Svadobná noc vo Vegas, sledovalo ju 168-tisíc mladších divákov (16,4 %) a 242-tisíc celkovo (13,2 %).