Televízia Markíza môže byť spokojná. Druhý týždeň vysielania jej denného seriálu začala úspešne a konkurenčná šou Bez servítky ju ani zďaleka neohrozila. Minulý týždeň Jojka nasadila Bez servítky so známymi tvárami na čele s bývalým politikom Richardom Sulíkom a šou uhrala najlepšie výsledky na ostatné mesiace a v piatok dokonca predbehla aj markizácky Sľub. Teraz je všetko inak.
Kým od pondelka do štvrtka si Bez servítky držalo od 300- do 350-tisíc divákov, v piatok vystrelilo až na 423-tisíc. Prebralo divákov aj dennému seriálu Sľub, ktorý sa musel uspokojiť „len“ so 405-tisíc divákmi, čo je pre seriálovú novinky Markízy doposiaľ najnižší výkon.
Jojka má evidentnú snahu oslabiť Sľub aj naďalej, tento týždeň "povolala" do Bez servítky viaceré kontroverzné tváre so zvláštnym správaním, ktoré sa už vo vysielaní objavili. V rámci pätice súťažiacich má byť pre divákov ťahákom „špekačkový kráľ“ Filip, ktorý sa „preslávil“ pred tromi rokmi svojím kontroverzným vystupovaním a špekačkami s pivom a cibuľou. O bizarné momenty tak nebude tento týždeň núdza.
Nový týždeň však priniesol návrat divákov na Markízu. Šiesta epizóda Sľubu sa stala najsledovanejším nespravodajským programom pondelka. Porazila aj Ranč na Jojke, ktorý sa vysiela v prime-time.
Nová epizóda Sľubu v cieľovej skupine 14-56 uhrala 8,4 % sledovanosť s 29,7 % trhovým podielom. Celkovo si pokračovanie retro seriálu pozrelo 484-tisíc divákov v cieľovke 12+.
Šou Bez servítky na Jojke v mladšom publiku 14-56 zaznamenala iba 4,2 % sledovanosť s 14,9 % trhovým podielom. Reláciu si pozrelo celkovo 250-tisíc divákov.