Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ Mama na prenájom. Pozrelo si ju 346-tisíc divákov. Šou Milujem Slovensko sledovalo 288-tisíc ľudí.

Šou bez servítky získala na tretej priečke 283-tisíc divákov. Ružu pre nevestu si pozrelo 273-tisíc ľudí. Vtip za stovku prilákal pred televízne obrazovky 254-tisíc divákov.

V kategórii 13 až 55 rebríček zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní bola Ruža pre nevestu s trhovým podielom 19,5 percent. Na dvojke skončila Mama na prenájom, ktorá si vyslúžila 24,3 percenta trhového podielu. Šou Bez servítky získala medzi nespravodajskými reláciami 21,9 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla šou Milujem Slovensko so 14,1 percentami a Reflex s 24,7 percentami trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 32,4 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,7 percenta, RTVS 10,4 percenta a spravodajská TA3 získala jedno percento.