Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získalo Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta počas hokejového zápasu Slovensko – Poľsko. V štyroch častiach ho sledovalo 746-tisíc, 740- tisíc, 293-tisíc a 292-tisíc divákov. V top päť skončila aj šou Na nože,

Report
Zdroj: Media and Digital Services

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 zostalo na prvej priečke Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta s trhovým podielom 46,5; 48,4; 35,3 a 18,3 percenta počas zápasu Slovensko – Poľsko. Top päť dopĺňa šou Na nože, ktorá získala s 12,2 percenta trhového podielu.

Najvyšší celkový trhový podiel dňa (40,6 percent) získala Jojka, 23 percent patrilo Markíze. RTVS dosiahla 8,4 percenta a TA3 mala 5,2 percenta.

Report
Zdroj: Media and Digital Services
Report
Zdroj: Media and Digital Services

Ďalšie správy na Mediálne.sk

muž - počítač - notebook
Neprehliadnite

Po útoku na slovenského premiéra sa zvýšila toxicita online prostredia až o 60 percent