Televízia Markíza v piatok popoludní odštartuje kampaň pred spustením svojej tretej stanice Dajto. Mediálne.sk exkluzívne poskytla prvý propagačný spot, ktorý nasadí do vysielania.

Štartuje kampaň na stanicu Dajto. Pozrite si prvý spot

„Stanica Dajto bude programovo zameraná primárne na mužské publikum. V 24-hodinovom cykle budú vysielané najmä filmy, seriály, šport a dokumenty zacielené na mužského diváka,“ uviedla Markíza k profilácii novej televízie.

V prvom spote turista na odľahlej poľnej ceste ukradne močiacemu pretekárovi jeho auto a vydá sa na spanilú off-roadovú jazdu. Podfarbený je pesničkou Song 2 od skupiny Blur a ukončený sloganom "Dajto - normálne, že telka pre chlapa!".

„V rámci komunikácie Dajto - novej programovej služby pre mužov sme sa aj v súvislosti so samotným názvom televízie rozhodli posunúť chlapské „hecovanie“ trocha ďalej od úplnej prvoplánovosti. Ide síce o hecovanie, ale bez negatívnej emócie - človek „vyhecuje“ sám seba, výsledkom čoho je čistá radosť z nového zážitku. Z niečoho, čo vždy urobiť chcel, ale doteraz nemal príležitosť. Pretože doteraz nemal Dajto - normálne že telku pre chlapa,“ povedal ku konceptu kampane pre Mediálne.sk kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.

Markíza naďalej nekomunikuje termín štartu stanice Dajto. Podľa nepotvrdených informácií ju plánuje spustiť v priebehu augusta, zrejme po skončení letnej olympiády v Londýne. Oba doposiaľ existujúce kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku boli uvedené na trh v rovnaký deň 31. augusta - TV Markíza v roku 1996 a Doma v roku 2009.

Štartuje kampaň na stanicu Dajto. Pozrite si prvý spot

Zdroj: TV Markíza

Produkčný tím:

  • Creative Director: Roman Kettner
  • Réžia: Miro Tallo
  • Kamera: Peter Bencsik
  • Art Director: Jozef Koháry
  • Copywriter: Michal Rovňák
  • Produkcia: Tibor Patay
  • Spolupráca: Braňo Pavlovič, Ľubka Hamarová, Jaroslav "Jeno" Jenča