Televízia Markíza v piatok popoludní odštartuje kampaň pred spustením svojej tretej stanice Dajto. Mediálne.sk exkluzívne poskytla prvý propagačný spot, ktorý nasadí do vysielania.
„Stanica Dajto bude programovo zameraná primárne na mužské publikum. V 24-hodinovom cykle budú vysielané najmä filmy, seriály, šport a dokumenty zacielené na mužského diváka,“ uviedla Markíza k profilácii novej televízie.
V prvom spote turista na odľahlej poľnej ceste ukradne močiacemu pretekárovi jeho auto a vydá sa na spanilú off-roadovú jazdu. Podfarbený je pesničkou Song 2 od skupiny Blur a ukončený sloganom "Dajto - normálne, že telka pre chlapa!".
„V rámci komunikácie Dajto - novej programovej služby pre mužov sme sa aj v súvislosti so samotným názvom televízie rozhodli posunúť chlapské „hecovanie“ trocha ďalej od úplnej prvoplánovosti. Ide síce o hecovanie, ale bez negatívnej emócie - človek „vyhecuje“ sám seba, výsledkom čoho je čistá radosť z nového zážitku. Z niečoho, čo vždy urobiť chcel, ale doteraz nemal príležitosť. Pretože doteraz nemal Dajto - normálne že telku pre chlapa,“ povedal ku konceptu kampane pre Mediálne.sk kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.
Markíza naďalej nekomunikuje termín štartu stanice Dajto. Podľa nepotvrdených informácií ju plánuje spustiť v priebehu augusta, zrejme po skončení letnej olympiády v Londýne. Oba doposiaľ existujúce kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku boli uvedené na trh v rovnaký deň 31. augusta - TV Markíza v roku 1996 a Doma v roku 2009.
Zdroj: TV Markíza
Produkčný tím:
- Creative Director: Roman Kettner
- Réžia: Miro Tallo
- Kamera: Peter Bencsik
- Art Director: Jozef Koháry
- Copywriter: Michal Rovňák
- Produkcia: Tibor Patay
- Spolupráca: Braňo Pavlovič, Ľubka Hamarová, Jaroslav "Jeno" Jenča