Joj v utorok zaradila dve časti seriálovej novinky. Prvú z nich po 20:35 sledovalo 289-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 21,5 percenta. V 12+ to bolo 588-tisíc ľudí (24,2 %).
Druhú časť Vlkov po 21:20 videlo 276-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 563-tisíc v širšej cieľovej skupine (24,7 %). U staršieho publika 12+ tak bola novinka o niečo silnejšia, čo bol aj prípad predošlých seriálov romantického žánru (Divoké kone, Búrlivé víno...).
Aj Joj pri spustení nového seriálu vynechala štandardný brejkový priestor a prvú reklamu nasadila až pred 22. hodinou, krátkou pred koncom druhého dielu. S Vlkmi počíta Joj v aktuálnom týždni aj v stredu a vo štvrtok.
Markíza konkurentovi uvedenie nového seriálu zásadnejšie neskomplikovala – v prvom týždni roka stavila v prime-time na akvizičnú minisériu Zakázaná láska, ktorá pôjde večer o 20:30 do piatka. Utorkovú prvú časť sledovalo 161-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,3 %) a 297-tisíc v 12+ (12,7 %).
Markíza bola v tomto prípade trojkou trhu, vyššie sa dostala aj Jednotka s filmom Čo sme komu urobili?. Pozrelo si ho 192-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,6 %) a 326-tisíc celkovo (13,8 %).
Proti filmom Joj nasadzovaným v podvečernom slote si nadpriemerné čísla udržala ďalšia seriálová novinka Markízy Oteckovia. Po 17:55 denný seriál v utorok videlo 269-tisíc mladších divákov (26 %) a 470-tisíc v 12+ (24,1 %). Bol lídrom trhu, film Neserte nám pestúnku na Joj mal v tom čase 173-tisíc mladších divákov (18 %) a 246-tisíc v 12+ (13,4 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo u mladých divákov podľa peoplemetrov Počasie na Markíze, ktoré sledovalo 342-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27 %). V 12+ mala predpoveď 622-tisíc divákov (26,2 %).