Štart Trojky STV odratúva ako Nový začiatok

Slovenská televízia (STV) nenecháva prezentáciu svojho tretieho kanálu na náhodu. Všetci koncesionári vidia pod logom nasledovanejšieho kanálu Jednotka odpočítavanie do spustenia Trojky.

Logo Trojky sa skvie už i na šálkach, potítkach, diskoch či zápisníkoch, ktoré dostali na minulotýždňovej tlačovke novinári. Kampaň beží v televízii, v tlači a na billboardoch. Zato web novej stanice zostal bez reklamnej podpory na internete.

Countdown videli koncesionári naposledy pred piatimi rokmi, v posledné dni roka 2003 pri relaunchovej kampani "Nový začiatok" riaditeľa Richarda Rybníčka.

 

Štart Trojky STV odratúva ako Nový začiatok

 

Do štartu Trojky zostáva: 3 noci


Štart Trojky STV odratúva ako Nový začiatok