Joj zaznamenala so štartom druhej série svojej kriminálky trhový podiel 15,4 percenta, Markíza bola s reality šou o chudnutí na úrovni 15,3 percenta. V prípade oboch komerčných staníc ide o podpriemernú výkonnosť.
Za sklom malo navrch v širšej cieľovej skupine 12+, kde si ho pozrelo 329-tisíc divákov (16 %). Najväčší víťaz mal celkovo 257-tisíc divákov (12,7 %).
Jednotka v utorok zaradila film Nevera po slovensky, ktorý si zvolilo 124-tisíc mladších divákov (11,1 %) a 263-tisíc ľudí celkovo (12,6 %).
Sledovanejší ako večerné programy bol podvečerný seriál Markízy Oteckovia. V utorok ho videlo 224-tisíc mladších divákov (33,3 %). V 12+ mal seriál 381-tisícové publikum (29,5 %).
Najsledovanejším programom sviatočného dňa bolo Najlepšie počasie. Predpoveď na Joj sledovalo 267-tisíc mladších divákov (25,2 %) a 593-tisíc celkovo (28,8 %).