Prvú časť druhej série Sestričiek sledovalo v utorok večer o 20:30 na Markíze 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 24,2 percenta. V 12+ mal seriál z medicínskeho prostredia celkovo 401-tisícové publikum (19,2 %).
U mladších divákov boli Sestričky najsledovanejším programom dňa po Televíznych novinách a Počasí. Tesne zdolali aj štart novej série Česko Slovensko má talent na Joj.
Joj nezverejnila počet divákov v Talentu v užšej cieľovke 12 – 54. V širšej 12+ mala šou 432-tisíc divákov, so zarátaním starších divákov teda Sestričky preskočila. Trhový podiel v univerzálnej cieľovke predstavoval 22 percent.
Medziročne talentovej šou klesli čísla – vlani však program Joj uviedla v lepšom, nedeľnom slote. Pred rokom pri štarte pritiahla 358-tisíc mladších divákov a share vtedy dosiahol 30,1 percenta. Menej divákov ako vlani na začiatku prvej série mali aj Sestričky, ktoré vtedy sledovalo 283-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a súperom v slote bol rovnako ako tentoraz ČSMT.
V utorok večer uviedla nový zábavný formát aj Jednotka. Cestovateľskú šou S úsmevom po Slovensku si pozrelo
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?