Markízu predstihli po 20:30 Joj aj verejnoprávny RTVS. Trhovým lídrom bol podľa peoplemetrov seriál Zoo, ktorý uprednostnilo 216-tisíc divákov (19 %).

Zábavnú reláciu Nikto nie je dokonalý sledovalo na Jednotke 171-tisíc mladších divákov (14,8 %). V 12+ bol program dokonca lídrom trhu so 434-tisícovým publikom (20,2 %). Zoo mala v univerzálnej cieľovke 404-tisíc divákov (19,1 %), MasterChef dovedna 290-tisíc (13,7 %).

Napriek tomuto „výpadku“ sa Markíza vrátila počas večera do čela s následnou Farmou. Tú po 21:40 sledovalo 192-tisíc mladších divákov (24,2 %) a 379-tisíc v 12+ (25,3 %).

Sitcom Dovidenia, stará mama! na Joj uprednostnilo 102-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,4 %), v 12+ ich bolo 165-tisíc (10,6 %).

Podvečerná konfrontácia televízií z utorka sa ponášala na pondelok. Búrlivé víno si mierne zvýšilo po 17:50 trhový podiel u mladých na 16,7 percenta, čo však stále nie nie je pre Markízu prijateľné číslo. Seriál mal 85-tisíc divákov.

Moja mama varí lepšie ako tvoja mala na Joj v rovnakom čase 97-tisíc divákov a podiel 19,2 percenta. V 12+ mal navrch seriál Markízy s 282-tisíc divákmi (24,7 %), varenie s rodičmi videlo spolu 184-tisíc divákov (16,2 %).