Formát Spoveď pritiahol k obrazovkám podľa informácií Mediálne.sk 124-tisíc divákov z užšej cieľovky 12 – 54, čo znamenalo trhový podiel 11,5 percenta.
Farmu si zaplo 317-tisíc mladších divákov, pričom share dosiahol 33,4 percenta. Aj v 12+ mala reality šou zhruba trikrát viac divákov, sledovalo ju 564-tisíc ľudí (trhový podiel 35,3 %). Takmer 40-minútovú Spoveď videlo na Joj dovedna 187-tisíc divákov, share v 12+ bol na úrovni 10,1 percenta.
Markíze urobila vo štvrtok radosť aj menšia stanica Doma, na ktorej dosiahla doterajšie ratingové maximum v oboch hlavných cieľovkách turecká telenovela Feriha. Jej druhá časť z nasadenej dvojporcie po 22:40 mala priazeň 202-tisíc divákov v 12+, predchádzajúci diel od 21:30, ktorý sa kryl s Farmou či Spoveďou, sledovalo 188-tisíc divákov. V 12 – 54 išlo o 86-, respektíve 83-tisíc divákov.
Doma mala v prípade druhej časti trhový podiel v 12+ až na úrovni 20 percent, čo je vysoký nadpriemer stanice. Aj v obchodnej cieľovke 12 – 54 sa seriálu darilo nadštandardne – prvá časť dosiahla share osem percent, druhá 14,2 percenta.
V čase vysielania Ferihy vrcholil na hlavnom kanáli Joj seriál Dr. Ema, z ktorého televízia zaradila deviatu aj záverečnú desiatu časť. Prvý diel mal v 12 – 54 trhový podiel 8,5 percent, druhá časť 10,2 percenta.
V súboji po 20:30 malo vo štvrtok navrch Búrlivé víno s 338-tisíc mladšími divákmi a podielom 28,6 percenta. Panelák na Joj sledovalo 204-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, share bol 17,1 percenta.
Pozíciu najsledovanejšej relácie opäť obhájili Televízne noviny, ktoré sledovalo 366-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 34,3 percenta.