Nemocnica na okraji mesta štartuje sériu českých seriálov, ktorými chce verejnoprávna Jednotka zaujať v podvečernom čase. V ňom už dávnejšie stratila pozíciu a niekoľko rokov je stabilne trojkou na trhu s podielmi okolo, alebo pod 15 %.
Včera športová Dvojka opäť obmedzovala čísla nových titulov Markízy, Rozvedení so záväzkami a Pestúnka nazbierali pre lídra od 20:00 do približne 22:20 priemerný podiel len asi 29 %. Markíza by za ideálnych okolností potrebovala pre nové tituly aj o desať percentných bodov viac. JOJ stratila menej, asi o tri percentné body horší bol výkon seriálu Kosti (17,6 %), viac však stratilo nasledujúce C.S.I.: New York s podielom len 15,2 %.
Do športového preoblečená sestra Jednotky znižovala jej podiely počas celého večera, s romantickým filmom získala Jednotka svoj dobrý priemer 20,9 %, avšak bez športu to býva často o päť až sedem bodov viac. Aj Záhady SK, dokumentárny hororovo ladený stavebný kameň stredajšej štruktúry vďaka športu prepadol s hrozivým podielom 10,4 %.
Jednotka, ktorá dlhodobé problémy s podvečerným programingom, štartovala ako nový liek Nemocnicu na okraji mesta. Bez konkurencie športu, avšak so zavedenými slotmi telenoviel na Markíze a kvízov na JOJ získala prvá časť len 15,7 percentný podiel, čo je zatiaľ podpriemer televízie. Ranu však zahojil koniec seriálu Rubi, ktorý pre prvý verejnoprávny kanál vygeneroval enormný podiel 35,4 %.
Futbalová kvalifikácia Majstrovstiev Európy získala pre Dvojku po 20:40 podiel 24,2 %, v časti vysielanej po 21:40 dokonca až 33 %. (ra)
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.
Foto: Česká televize