Najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 329-tisíc divákov. Za sebou nechala vedomostnú súťaž Duel s 293-tisícmi divákov. Úspešný bol seriál Hranica, ktorý obsadila tretie miesto vďaka 279-tisícom divákov.
Darilo sa tiež magazínu Reflex, ktorý pred televízne obrazovky prilákal 241-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára Všade dobre, doma naj s 231-tisícmi divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom je šou Bez servítky, ktorá získala 22,9-percentný trhový podiel. Úspech mala aj česká komédia Špindl s 18,9-percentným trhovým podielom alebo aj seriál Hranica s 14,5-percentným trhovým podielom.
Vyššie miesta v rebríčku získali aj magazín Reflex či Rodinné prípady, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 18,4 a 15,2 percenta.
Skupina Markíza získala za celý pondelok 33,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 25,7 percenta, RTVS dosiahla 9,4 percenta, TA3 mala 1,2 percenta.