Najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 329-tisíc divákov. Za sebou nechala vedomostnú súťaž Duel s 293-tisícmi divákov. Úspešný bol seriál Hranica, ktorý obsadila tretie miesto vďaka 279-tisícom divákov.

Darilo sa tiež magazínu Reflex, ktorý pred televízne obrazovky prilákal 241-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára Všade dobre, doma naj s 231-tisícmi divákov.

Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom je šou Bez servítky, ktorá získala 22,9-percentný trhový podiel. Úspech mala aj česká komédia Špindl s 18,9-percentným trhovým podielom alebo aj seriál Hranica s 14,5-percentným trhovým podielom. 

Vyššie miesta v rebríčku získali aj magazín Reflex či Rodinné prípady, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 18,4 a 15,2 percenta.

Skupina Markíza získala za celý pondelok 33,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 25,7 percenta, RTVS dosiahla 9,4 percenta, TA3 mala 1,2 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Nová vedomostná súťažná relácia štartuje na Jednotke už tento piatok.
Neprehliadnite

Najväčší úspech u divákov mala šou Čo ja viem, vysoko sa dostala aj relácia V siedmom nebi