Jednotka sa so sobotným popoludňajším hokejom pohybovala okolo 60-percentného trhového podielu. Vyvrcholenie duelu Slovensko – Slovinsko sledovalo po 14:45 1,094 milióna divákov pri podiele 61 percent. V komerčnej cieľovke 12 – 54 išlo o 665-tisíc divákov (64,5 %).

Hokej jednoznačne dominoval aj v prípade prvých dvoch tretín – prostrednú sledovalo celkovo 928-tisíc divákov (57,9 %), úvodnú 947-tisíc (61,8 %).

V univerzálnej cieľovke 12+ je posledná tretina hokeja s predĺžením a nájazdmi zatiaľ najsledovanejším programom roka. Športový prenos prekonal návrat Susedov z 1. januára (1,056 milióna divákov). Sitkom Markízy však bol silnejší v cieľovke 12 – 54, kde mal 724-tisíc divákov.

Jednotka v sobotu večer viedla v 12+ aj večer so šou Zem spieva. Sledovalo ju 502-tisíc divákov (23,3 %). V 12 – 54 si folklórnu šou pozrelo 191-tisíc ľudí (16,1 %).

Markíza u mladšieho publika viedla s filmom Skrytý nepriateľ, uprednostnilo ho 248-tisíc divákov (21,3 %). V 12+ mala snímka 365-tisíc divákov (17,3 %). Joj zaradila film Veľkí bratia, zvolilo si ho 191-tisíc mladších divákov (16,8 %) a 245-tisíc celkovo (11,9 %).

V nedeľu večer sa do programovej štruktúry Joj vrátilo V siedmom nebi. Televízne plnenie snov v čase vysielania viedlo. V 12 – 54 program videlo 276-tisíc divákov (23,9 %), v 12+ to bolo 620-tisíc ľudí (29,7 %).

Markíza sa týždeň pred štartom Superstar spoľahla na film Equalizer, ktorý si našlo 243-tisíc mladších divákov (22,3 %) a 342-tisíc v 12+ (17,3 %).

Seriál Inšpektor Max na Jednotke oslovil v nedeľu večer 366-tisíc divákov (15,4 %). Do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 175-tisíc z nich (13,4 %).

Najsledovanejším programom nedele v komerčnej cieľovke boli Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 343-tisíc divákov (28,4 %). V 12+ to bolo 634-tisíc ľudí (27,9 %).

Piatkový večer patril Markíze s komédiou Jak se zbavit nevěsty. Pozrelo si ju 229-tisíc mladších divákov (21,1 %) a 322-tisíc celkovo (15,6 %).

Joj bola v závese so súťažnou šou Veľký balík, ktorú sledovalo 171-tisíc divákov v komerčnej ceiľovke (15,4 %) a 409-tisíc v 12+ (19,3 %). V univerzálnej cieľovke teda mala navrch. 

Jednotka s reprízou Milujem Slovensko zaujala 292-tisíc divákov (13,8 %), z toho 138-tisíc v 12 – 54 (12,5 %).

Najsledovanejším programom u mladšieho publika bol v piatok opäť podvečerný seriál Markízy Oteckovia. Pozrelo si ho 302-tisíc divákov (32 %), v 12+ išlo o 481-tisíc divákov (26,1 %).