Podvečerný seriálový megahit Sľub prekonáva na obrazovkách Markízy jeden rekord za druhým. V stredu 30. apríla 2025 si pripísal na konto fantastický nový rekord. Zaznamenal doposiaľ absolútne najvyšší trhový podel, keď si ho vychutnával už takmer každý druhý divák pri televíznej obrazovke.

Veľká novinka v Sľube: Do seriálu prichádza veľká herecká hviezda
Stredajšia 76. epizóda dosiahla v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 tradične výbornú sledovanosť 7,1 % s historicky absolútne najvyšším podielom na trhu až 45,4 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dramaticky zaostala s podielom na trhu len 9,8 %.
Jarný televízny fenomén obzvlášť zaujal cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania Sľubu zabezpečili podiel na trhu až neuveriteľných 76,1 %. Zaujímavé príbehy populárnych seriálových postáv zo zlomového obdobia 80. rokov si v stredu aspoň na 3 minúty zaplo 523-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ich vychutnalo 436-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Sľub zároveň stal celkovo najsledovanejším programom dňa.
Večeru dominovala šou Na nože

V čase po 20:30 hod. bola suverénnym víťazom obľúbená kulinárska reality šou Na nože, ktorá doslova prevalcovala konkurenčné programy. V rámci cieľovej skupiny 14-56 si najviac divákov pozrelo predposlednú desiatu časť aktuálnej 4. série tejto slovenskej verzie celosvetovo úspešného formátu Kitchen Nightmares.
V tejto komerčnej cieľovej skupine sa šou Na nože stala najsledovanejším programom dňa, keď dosiahla skvelú sledovanosť 7,6 % a trhový podiel 28,7 %. Totálne tak porazila konkurenčný seriál Lásky v Istanbule, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 7,4 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Hossegore zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižší podiel na trhu 6,7 %.
Premiérovú epizódu Na nože o reštaurácii Koliba pod Vlkolíncom v Ružomberku si zaplo aspoň na 3 minúty 557-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si vychutnalo 373-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhou večernou voľbou divákov boli Vraždy v Hossegore, ktoré si na Jednotke pozrelo 198-tisíc divákov a najmenej mala 5. epizóda Lások v Istanbule, ktoré si TV JOJ zvolilo 170-tisíc divákov.

Dobrá správa: Na obrazovky Jojky sa vracia obľúbený seriál!
Rovnako až päť najvyšších priečok obsadila TV Markíza v rebríčku sledovanosti aj vo sviatočný 1. máj 2025, zabodovali večerné spravodajské relácie, rodinný seriál Sľub a premiérový rodinný film Môj kamarát tučniak.
Najviac divákov si v rámci cieľovej skupiny 14-56 pozrelo večernú spravodajskú reláciu Počasie, ktorá si pripísala rating 6,5 % a trhový podiel 29,4 %. Aktuálnu predpoveď počasia sledovalo na obrazovkách Markízy celkovo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhú priečku s odstupom len jednej desatiny ratingu obsadil vo štvrtok rodinný seriálový megahit Sľub, ktorý zaznamenal rating 6,4 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 38,6 %. V širšej cieľovej skupine 12+ mu opäť patril status celkovo najsledovanejšieho programu dňa, keď si 77. epizódu nenechalo ujsť 413-tisíc divákov. V čase vysielania si ju v prvomájový podvečer zaplo 510-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Markíza chystá pokračovanie Dunaja: Tieto exkluzívne informácie chcete vedieť!

Posledný špeciálny porotca je odhalený: Na finále Let’s Dance prichádza veľké meno

Prvé veľké odhalenie o pokračovaní Ranču: Jojka avizuje nové tváre!

Valábik a Gáborík prezradili, čo chystajú na JOJ 24: Nejdeme mudrovať, chceme zábavu ako z NHL

Megahit Sľub opäť prekročil magickú 40-tku. Dokonca dvakrát v jeden deň!
