Aktualizácia: Web Digimedia.sk v súčasnosti funguje len ako pasívna testovacia verzia, oficiálna informačná kampaň o prechode na digitálne terestriálne vysielanie na Slovensku sa ešte nezačala. Pre Mediálne.sk to povedala Petra Siváková z reklamnej agentúry B.M.A.
Spracovanie textov na webe má na starosti agentúra B.M.A. a zverejnila ich so súhlasom Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií. Po tom, čo Mediálne.sk upozornilo na niekoľko nepresných informácií, agentúra prisľúbila, že sa chybami bude zaoberať.
Plnohodnotný obsah stránka získa až po oficiálnom štarte kampane. Konkrétny dátum však agentúra zatiaľ neprezradila. „Webová stránka bola pripravená ako komplexný zdroj informácií pre širokú verejnosť a bude sa postupne dopĺňať tak, aby kopírovala reálny vývoj v rámci prechodu na DVB-T na Slovensku a reagovala na podnety, ktoré v rámci neho vyvstanú,“
Zverejnené 18. augusta:
Ženská postava, ladný postoj a televízor namiesto hlavy. Vládna kampaň k prechodu na digitálne terestriálne sa už dostala na internet. Funguje od dnes na doméne Digimedia.sk.
Ponuka stránky chce odpovedať na základné otázky súvisiace s prechodom: čo, ako, prečo. Web ešte nie je celkom hotový: napríklad tlačové centrum obsahuje len testovacie texty v latinčine.
Predtým bol na doméne rovnomenný spravodajský portál o témach súvisiacich s digitalizáciou. Fungoval z dotácie Ministerstva telekomunikacií. Úplne zanikol, aj s archívom spravodajstva.
Zdroj: titulka
Internet je len jednou súčasťou kampane za 1,66 milióna eur od agentúry B.M.A. Má informovať slovenské domácnosti o postupnom vypínaní analógovej televízie a zapínaní DVB-T, by mala trvať minimálne do konca roka 2011. Viac o kampani.
Správu budeme aktualizovať. Mediálne.sk zisťuje podrobnosti o kampani od agentúry B.M.A.