Televízia Markíza má za sebou ďalší úspešný utorok. Jej seriály Dunaj, k vaším službám a Sľub opäť valcovali. Navyše oba dosiahli vysoko nadpriemerné trhové podiely presahujúce 30 %, čo je len dôkazom, že si Slováci oba tituly nenechajú ujsť. V čase vysielania si tretina ľudí púšťa práve Markízu.
Televízia Markíza si v utorok 28. januára 2025 pripísala na konto zatiaľ najvyššie tohtoročné trhové podiely celodenne aj v prime-time 19:00-23:00, rovnako doposiaľ najlepší celodenný januárový výkon zaznamenala aj celá skupina Markíza.
Mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny obsadila výbornú druhú priečku. Nový podvečerný rodinný seriál Sľub si pripísal status tretieho divácky najúspešnejšieho utorkového programu, pričom na diaľku porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy.
Utorková ôsma premiérová epizóda aktuálnej 9. série Dunaja dosiahla v cieľovej skupine 14- 56 nadpriemerný rating 9,2 % a historicky tretí najvyšší podiel na trhu 31,2 % od štartu seriálu 10. januára 2023. Inkognito na Jojke nemalo šancu s podielmi na trhu iba 15,1 % a 14,2 % v komerčnej cieľovej skupine. Kriminálny seriál Astrid a Raphaëlle zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižšie podiely na trhu 6,5 % a 8,6 %.
Dunaj v utorok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 47,1 %. Rodinnú ságu si zaplo až 662-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo pritiahla k obrazovkám Markízy excelentných 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V oboch hlavných cieľových skupinách obsadili druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti Televízne noviny. V cieľovej skupine 14-56 dosiahla hlavná spravodajská relácia rating 8,2 % a doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 30,4 %. Celkovo si večerné spravodajstvo nenechalo ujsť 478-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Tretím najsledovanejším programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal nový denný rodinný seriál Sľub, ktorý si pripísal rating 7,9 % a nadpriemerný trhový podiel 31,1 % v cieľovej skupine 14-56. Denný seriál si zaplo až 586-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho pozrelo 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov.