Slováci proti Čechom o gól lepší, pre Dajto v histórii druhí najsledovanejší

Slovensko - Česko Zdroj: SITA

Športový prenos sa na Dajto začal o 20:15, predzápasové štúdio spolu s prvým polčasom mali v komerčnej cieľovke 12 – 54 sledovanosť 223-tisíc divákov a trhový podiel 17,8 percenta. V 12+ išlo o 352-tisíc ľudí a share 15,4 percenta.

Viac divákov si na futbal preplo po skončení seriálov na hlavných kanáloch Markízy a Joj. Druhý polčas po 21:30 videlo 266-tisíc mladších divákov (25,3 %) a 436-tisí celkovo (23,5 %).

Derby sledovanosťou neprekonalo piatkový duel Slovákov proti Luxembursku, ktorý vysielala Jednotka minulý týždeň v piatok. Pre Dajto však išlo, pochopiteľne, o vysoko nadpriemerný výkon.

V prípade menšej stanice Markízy bol druhý polčas duelu s Čechmi najsledovanejším tohtoročným programom. Z celkového hľadiska išlo o druhý najúspešnejší program v doterajšej histórii stanice, vysielajúcej od 20. augusta. 2012. Prvenstvo si naďalej drží iný prenos zo zápasu slovenskej futbalovej reprezentácie – kvalifikačný zápas na MS 2014 Slovensko - Bosna a Hercegovina z 10. septembra 2013.

V konkurencii športového prenosu malo v utorok Búrlivé víno na Markíze sledovanosť 235-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %), celkovo seriál sledovalo 538-tisíc ľudí (23,9 %).

Divoké kone na Joj, ktoré takisto štartovali tradične po 20:30, uprednostnilo 187-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (15 %), v 12+ išlo o 378-tisíc ľudí (16,7 %).

Značnú časť divákov k sebe pritiahla v prime-time aj Jednotka so šou Nikto nie je dokonalý. Tú si po 20:20 zaplo 351-tisíc divákov z unverzálnej cieľovky pri podiele 17,5 percenta. V 12 – 54 išlo o 184-tisíc divákov a share 14,7 percenta. Nikto nie je dokonalý bol v utorok najsledovanejšou reláciou RTVS.

Celkovo najsledovanejším programom dňa zostali Televízne noviny Markízy, ktoré nevynechalo 374-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (35,4 %) a 744-tisíc celkovo (37,6 %).