Obrovskému záujmu sa tešilo žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra aj najsladšia šou jesene Pečie celé Slovensko.
V silnej konkurencii sobotného (23. 10.) hlavného večerného vysielacieho času je lídrom sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 24,7 percenta. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 41 039 pozretí, informovala RTVS na svojej webovej stránke.
Pečenie prekonalo spravodajské relácie
V nedeľu pokračovala na Jednotke šou Pečie celé Slovensko treťou epizódou. Úspešná novinka dosiahla nový vrchol sledovanosti, pričom prekonala aj všetky hlavné spravodajské relácie.
Sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu tretej epizódy, v ktorej vypadol Viliam Bajzík, bolo pri televíznych obrazovkách až 761-tisíc divákov. Relácia bol lídrom v sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine.
Milujem Slovensko diváci milujú
V nedeľu (24. 10.) na poludnie si diváci nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke Sledovalo ju 347-tisíc ľudí a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.
Divákov zaujali aj obľúbené zábavné relácie. V piatok večer prilákala k obrazovkám Jednotky obľúbená šou Milujem Slovensko až 350-tisíc divákov. Premiérovú epizódu Trochu inak s Adelou si na Dvojke pozrelo 87-tisíc divákov.
V sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa. Epizódu, v ktorej sa ako hosť predstavil aj minister financií SR Igor Matovič, si nenechalo ujsť až 280-tisíc divákov. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 225-tisíc divákov.
V ústrety športovým fanúšikom
Dvojka opäť zaujala športovými prenosmi. V piatok podvečer ponúkla na Dvojke v rámci rozšírenia prenosov z najvyššej domácej hokejovej súťaže zápas HK Spišská Nová Ves a HC Košice, ktorý si nenechalo ujsť 43-tisíc divákov.
Sobota patrila na Dvojke obrovskému slalomu v rámci Svetového pohára v alpskom lyžovaní a výkonom Petry Vlhovej. Prvé kolo sledovalo dopoludnia 191-tisíc divákov a druhé kolo si popoludní nenechalo ujsť až 291-tisíc divákov. V danom čase išlo o najsledovanejšie televízne programy.