Piatok 25. decembra
Na Prvý sviatok vianočný zopakovala líderstvo zo Štedrého dňa v komerčnej cieľovke 12 – 54 Markíza vďaka filmu Snehulienka a lovec. Sledovalo ho 373-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 25,4 percenta. V 12+ išlo o 504-tisíc divákov (21,6 %).
V univerzálnej cieľovke bola po 20:25 lídrom Jednotka s Johankiným tajomstvom, na ktoré bolo zvedavých 701-tisíc divákov (27,4 %), z toho 365-tisíc spadalo do cieľovky 12 – 54 (23,5 %).
Joj priniesla v prime-time animovanú snímku Doba ľadová: Zem v pohybe. Po 20:30 ju uprednostnilo 193-tisíc mladších divákov (12,5 %) a 237-tisíc v 12+ (9,4 %).
Najsledovanejším programom dňa boli v piatok Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 390-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30,4 %) a 706-tisíc v 12+ (31,7 %).
Na Joj bola najsledovanejším programom takisto hlavná spravodajská relácia – Noviny TV Joj si zaplo 335-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25 %) a 629-tisíc v 12+ (27,2 %). O deň skôr na Štedrý deň televízie spravodajstvo nevysielali.
Sobota 26. decembra
Počas sobotného večera dominovala u mladších divákov aj celkovo Markíza s českou premiérou Andílek na nervy. Komédiu videlo 372-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,9 %), v ktorej bola zároveň najsledovanejším programom dňa. Celkovo mal film 501-tisícové publikum (22,8 %).
Tesnou dvojkou trhu u mladých bola Joj s filmom Divé svine. Sledovalo ho 164-tisíc mladších divákov (12,1 %) a 217-tisíc v 12+ (9,8 %).
V univerzálnej cieľovke predstihla Joj Jednotka s ďalšou koprodukčnou novinkou Svätojánsky venček. Rozprávku, ktorú o deň skôr premiérovala ČT, si na slovenskom kanáli pozrelo dovedna 342-tisíc divákov (14,8 %), z toho 162-tisíc z komerčnej cieľovky (11,8 %).
Nedeľa 27. decembra
V závere týždňa uprednostnila večer väčšina divákov na úkor komerčných staníc RTVS. Tá na Jednotke uviedla v zreštaurovanej podobe po digitalizácii a korekciách obrazu i zvuku prvý diel klasiky Sváko Ragan.
Film s Jozefom Kronerom v hlavnej úlohe mal po 20:25 priazeň 246-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Jednotke prinieslo vysoko nadpriemerný podiel 18,4 percenta. V 12+ film podľa peoplemetrov videlo 507-tisíc divákov (21,9 %). Išlo o najsledovanejší nespravodajský program dňa.
Markíza s Joj sa de facto delili o pozíciu dvojky trhu. Zhruba rovnaký počet divákov v komerčnej cieľovke mal film Preteky s časom, ktorý na Markíze sledovalo 188-tisíc mladších divákov (14,6 %), ako aj Popoluška v Monte Carle na Joj so 186-tisíc divákmi (15,2 %).
V 12+ mal film na Markíze 263-tisícové publikum (12 %), dobrodružná romantika na Joj so Selenou Gomez 310-tisícové (15 %).
Na čele ratingového poradia boli v nedeľu znova Televízne noviny Markízy, spravodajský súhrn tentoraz videlo 370-tisíc mladších divákov (31,2 %) a 688-tisíc v 12+ (32,1 %).
Celodenný nadpriemer evidovala aj Dvojka, na ktorej šiel popoludní prvý zápas slovenskej hokejovej reprezentácie do 20 rokov na MS tejto vekovej kategórie. Výhru nášho tímu nad Bieloruskom sledovalo najviac divákov v tretej tretine – 330-tisíc (19,2 %), z toho 181-tisíc z komerčnej cieľovky (18,8 %).