Televízia Markíza spadla minulý týždeň v priemernom týždennom podieli o pol percentného bodu oproti minulému týždňu na hodnotu 32,9 % a vygenrovala tak druhý najhorší výsledok za toto leto. Televízia JOJ spadla o zanedbateľnú desatinu percentného bodu nižšie na 15,3 %, už mesiac sa jej však darí na trhu držať viac ako 15-percentný podiel. Najlepšie sa darilo Jednotke STV, tá zvýšila svoj podiel o takmer dva percentné body na konečných 19 %. Hodnotu 19 % Jednotka naposledy prekročila na jar tohto roku, kedy v 15. týždni dosiahla podiel 19,4 %.
V prime-time zaznamenala rast najmä Markíza, priemerne si oproti minulému týždňu polepšila o šesť desatín percentného bodu na 33,4 %. Jej najlepšie dni boli pondelok (Hurikán), utorok (Zámena manželiek) a nedeľa (Rozvedení so záväzkami). Naopak, dlhodobo najhoršie je na tom Markíza v sobotu (Pán prsteňov: Dve veže). Najlepším dňom televízie JOJ pre prime-time je piatok (film Operácia Boeing), obsadila takmer 23 percent trhu. Aj jej najhorším dňom bola sobota, kedy nezaujala filmom Muž na mesiaci a jej podiel tesne prekročil podpriemerných 11 %. Druhá najväčšia komerčná televízia dosahovala v prime-time priemerne hodnotu 17,3 %. Slovenská televízia s okruhom Jednotka prirodzene žala úspechy na úkor konkurencie najmä v sobotu. Jej Pošta pre teba a reprízový thriller Dvojitý život jej zabezpečili v prime-time priemerný podiel takmer 31 %. Najmenej divákov zaujala v utorok (Rodina doktora Kleista), jej priemerný podiel v prime-time dosiahol hodnotu 21,9 %. (ra)
Údaje poskytli televízie. Pôvodný zdroj údajov je PMT/TNS. Hodnoty platia pre cieľovú skupinu 12 plus. Dlhodobé trendy sledovanosti v sekcii Peoplemetre & čítanosť.