V obchodne dôležitej cieľovke 12 – 54 mali Markíza a Joj počas seriálov v pondelok takmer rovnako veľké publikum. Peoplemetre namerali Búrlivému vínu štartujúcemu o 20:30 322-tisíc mladších divákov, Divoké kone so začiatkom o 20:20 a neskorším koncom zhruba o 22:10 ich mali 308-tisíc.

Trhový podiel Joj bol o čosi vyšší ako bežne dosahuje Panelák – v 12 – 54 sa vyšplhal na 22,6 percenta, čo je nadpriemer stanice. Búrlivé víno malo share 23,4 percenta, čo je naopak doterajšie minimum v prípade seriálu Markízy.

V 12+ malo Búrlivé víno 670-tisíc divákov, Divoké kone zaujali pri štarte 562-tisíc ľudí. V rebríčku najsledovanejších programov dňa seriály predstihli spravodajské relácie, najsledovanejšou boli Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 423-tisíc divákov v 12 – 54 (37,3 %) a 833-tisíc celkovo (40,1 %).

O netradične vysoké trhové podiely sa Dvojke postaral v pondelok večer zápas hokejovej dvadsiatky o bronz na svetovom šampionáte v Kanade. Vyvrcholenie víťazného súboja so Švédskom malo okolo polnoci trhový podiel v komerčnej cieľovke 48,9 percenta. Hokej sledovalo 403-tisíc mladších divákov, tretia tretina tak bola napriek nočnému slotu druhým najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. Celkovo ju videlo 559-tisíc divákov.

V utorok Búrlivé víno aj Divoké kone v počte divákov zdolal iný seriál – novinka Horná Dolná na Markíze so začiatkom o 21:30. Na prvý diel komediálneho seriálu bolo zvedavých 541-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Markíze zabezpečilo trhový podiel 41,3 percenta. Celkovo Hornú Dolnú videlo 800-tisíc ľudí. Novinka výrazne prevýšila ponuku Joj – akvizičný seriál Filantrop, ktorý dosiahol share 6,5 percenta v 12 – 54.

Utorkové Búrlivé víno si udržalo počet divákov z pondelka – seriál sledovalo 329-tisíc mladších divákov pri podiele 24,4 percenta. Divokým koňom, ktoré sa prekrývali nielen s Búrlivým vínom, ale z veľkej časti aj s Hornou Dolnou, sa oproti štartu publikum znížilo o približne 50-tisíc ľudí – Joj uprednostnilo 256-tisíc divákov v v 12 – 54 (19,0 %). V 12+ malo Búrlivé víno 672-tisíc divákov, Divoké kone 492-tisíc.

Na Troch kráľov sa popri seriálovej „bitke“ komerčných televízií darilo aj ich menším staniciam, ktoré po 20. hodine dosiahli nadpriemerné výkony. Dajto vďaka filmu Reč peňazí, ktorý videlo 91-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (6,8 %) a 122-tisíc celkovo (5,3 %). Plus bodovala s filmom Američan, ktorý sledovalo 89-tisíc divákov v 12 – 54 (6,7 %) a 129-tisíc v 12+ (5,7 %).