Hoci Dr. Ema štartovala o niekoľko minút skôr ako Farma na Markíze, reality šou si dokázala udržať líderskú pozíciu s výrazným náskokom.
Farmu uprednostnilo 281-tisíc mladších divákov, share dosiahol 32,8 percenta. V 12+ sa štvrtková časť reality šou dostala nad polmiliónovú hranicu (503-tisíc divákov), Dr. Ema mala v univerzálnej cieľovke 173-tisíc divákov.
Nový seriál Joj štartoval slabšie ako dramatická novinka z minulej sezóny Vdova, ktorá mala takisto týždennú periodicitu a utorkové nasadenie. Prvý diel si v januári pozrelo 225-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20,8 percenta.
Najsledovanejším programom štvrtka bolo opäť Búrlivé víno. Seriál Markízy sledovalo tentoraz 359-tisíc divákov v 12 – 54, share bol na úrovni 31,2 percenta. Svoj štandardný výkon dosiahol aj Panelák vysielaný v rovnakom čase – videlo ho 213-tisíc divákov pri podiele 18,4 percenta.
Rozdiel medzi Markízou a Joj sa naopak znížil v podvečernom slote pred spravodajským blokom. Štvrtková epizóda seriálu Chlapi neplačú mala share 23,8 percenta, Súdna sieň na Joj 19,1 percenta. Seriál Markízy sledovalo 135-tisíc mladších divákov, court show Joj 109-tisíc.
Zo spravodajských relácií peoplemetre namerali vo štvrtok najvyšší rating v skupine 12 – 54 pri Počasí na Markíze, ktoré sledovalo 266-tisíc divákov (share 26,3 %). Televízne noviny na rovnakej stanici videlo 259-tisíc mladších divákov (33,2 %). Veľké noviny TV Joj so začiatkom o 19:30 sledovalo 182-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov (share 20,7 %).