Diskusii Na hrane vyhradila Joj slot vo štvrtkovom prime-time, vysielať sa bude po premiérach Inkognita o 21:50.

Joj informovala, že prvé vydanie si 12. septembra pozrelo dovedna 238-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+. Stanici to prinieslo u celého publika trhový podiel 16 percent.

Po celý čas konkurovala novej relácii reality šou Farma na Markíze, ktorá štartovala o zhruba desať minúť skôr a o 20 minút neskôr sa tiež končila.

Farmu sledovalo celkovo 311-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,3 percenta. V komerčnej cieľovke 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa