Prvé vydanie Sladkého života s raperom Rytmusom, producentom JoPom, boxerom Tomim Kid Kovácsom a Zuzanou Fialovou malo v utorok po 21:30 250-tisíc divákov v komerčnej cieľovke. Reality šou Markízy uprednostnilo 199-tisíc mladších divákov.
Aj v 12+ viedla Joj so 421-tisíc divákmi, Zámenu manželiek trvajúcu zhruba o 25 minút dlhšie sledovalo 351-tisíc divákov.
V skoršej fáze večera mala navrch Markíza, ktorej Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa. Spravodajskú reláciu videlo 430-tisíc divákov v 12 – 54 (40,1 %) a 835-tisíc celkovo (41,7 %).
Seriálový súboj po 20:30 vyhralo opätovne Búrlivé víno, ktoré tentoraz sledovalo 325-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Markíze to prinieslo trhový podiel na úrovni 25,5 percenta.
Svoje publikum však majú aj Divoké kone na Joj. Tie v utorok videlo 247-tisíc mladších divákov pri podiele 19,3 percenta.
V 12+ malo Búrlivé víno 666-tisíc divákov, Divoké kone zaujali 461-tisíc ľudí. Výraznejšiu časť divákov si v utorok večer tradične uchmatla aj Jednotka s formátom Nikto nie je dokonalý, ktorý sledovalo 302-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Jednotka dosahovala v tom čase v univerzálnej cieľovke share 13,1 percenta. V 12 – 54 mala verejnoprávna stanica priazeň 143-tisíc divákov pri takisto nadpriemernom podiele 11,3 percenta.
Následne vysielaný nový akvizičný seriál Súboj s časom zaujal o 21:30 136-tisíc divákov nad 12 rokov, trhový podiel dosiahol 7,4 percenta.
Medzi Búrlivé víno a Divoké kone sa čo do počtu divákov vtesnal podvečerný seriál Markízy Chlapi neplačú. Ten v utorok videlo 288-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 562-tisíc v 12+.
Markíza mala vďaka tomu pred spravodajským blokom share 31,7 percenta v 12 – 54. Na Joj sa v slote veľmi nedarí šou Nákupné maniačky, ktorá mala podľa informácií Mediálne.sk share 10,8 percenta, teda výrazne slabší, ako dosahovala v rovnakom čase Súdna sieň.