Druhý diel Za sklom videlo v stredu o 20:35 na Joj 259-tisíc mladších divákov, čo znamenalo trhový podiel 23,5 percenta. Pred týždňom mal seriál 270-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 (24,5 %).

Markíza bola u mladšieho publika so svojím komediálnym seriálom na podobnom ratingu – Hornú Dolnú uprednostnilo 249-tisíc mladších divákov pri podiele 21,7 percenta.

V 12+ bol náskok Joj výraznejší, kriminálku si zvolilo dovedna 429-tisíc divákov, share dosiahol 21,8 percenta. Hornú Dolnú sledovalo 327-tisíc divákov (15,7 %). Markíza od 12. októbra nasadí pre seriál Joj nového konkurenta - premiérové časti hudobnej šou Chart Show. 

Jednotka v stredu vysielala film Prvotný strach, pozrelo si ho 187-tisíc divákov pri podiele 9,9 percenta. V komerčnej cieľovke mala snímka 74-tisíc divákov (7 %).

Večer sa znova najmä v cieľovke 12+ výrazne presadila stanica Doma, ktorá už seriál Vymenené životy vysiela skôr – od 20:35. Prvý diel z dvojporcie videlo 252-tisíc divákov (12,1 %), z toho 83-tisíc mladších (7,2 %), druhý so začiatkom o 21:35 264-tisíc (15,8 %), z toho 95-tisíc z komerčnej cieľovky (10,1 %).

Medzi spravodajskými reláciami malo najviac divákov Najlepšie počasie na Joj, ktoré videlo 657-tisíc ľudí (30,9 %), 318-tisíc z toho vo veku od 12 do 54 rokov (share 27,9 %).

Hlavné spravodajské súhrny komerčných staníc boli v obchodne relevantnej cieľovke vyrovnané – Televízne noviny Markízy sledovalo 256-tisíc mladších divákov (26,8 %), Noviny TV Joj s o polhodinu neskorším začiatkom 252-tisíc (24,6 %).

V 12+ namerali peoplemetre Joj 593-tisícové publikum (29,8 %), Markíza zaujala so správami celkovo 549-tisíc divákov (29 %).