Silvestrovský špeciál Milujem Slovensko sledovalo na Jednotke 322-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 23,8 percenta. V 12+ mala relácia 610-tisíc divákov (25,3 %).
Ďalší silvestrovský program Jednotky Zlaté časy zaujal po 22. hodine 163-tisíc mladších divákov (13 %) a 349-tisíc celkovo (15,7 %).
Markíza večer štartovala Kredencom, ktorý si pozrelo 287-tisíc mladších divákov (21,7 %) a 384-tisíc v 12+ (16,1 %). Do vedenia šla televízia neskôr s Chart Show – Silvester so začiatkom po 21:05. Hudobnú šou sledovalo 319-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,6 %), v 12+ ich bolo 434-tisíc (18,8 %).
Joj bola s Inkognitom v tesnom závese, v širšej cieľovke 12+ bolo za Milujem Slovensko ratingovo druhým najsilnejším programom po 20. hodine. Silvestrovský diel sledovalo 279-tisíc mladších divákov (20,6 %) a 442-tisíc v 12+ (18,3 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy so 636-tisíc divákmi (28,8 %), do cieľovky 12 – 54 spadalo 363-tisíc z nich (30 %).
Na Nový rok – v prvý deň neprítomnosti Markízy v DVB-T – bola celodenne aj v prime-time lídrom Joj, ktorej čísla v peoplemetrovom meraní po odchode konkurenta z antény okamžite stúpli.
Večer viedla Joj s filmovou premiérou Hačikó: Príbeh psa, ktorú sledovalo 446-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,2 %) a 713-tisíc v 12+ (29,7 %). Išlo o najsledovanejší program dňa u mladých divákov.
V 12+ boli najsilnejšie Noviny TV Joj so 785-tisíc divákmi pri podiele 31,7 percenta. V 12 – 54 mala spravodajská relácia 446-tisíc divákov (29,4 %).
V prime-time mala Joj trhový podiel v komerčnej cieľovke na úrovni 26,7 percenta, Markíza len 16,2 percenta. Čísla ovplyvňuje nová situácia na trhu bez sledovanosti Markízy v DVB-T, čomu by sa mal peoplemetrový panel postupne prispôsobovať.
Markíza bola v nedeľu večer trhovou trojkou, s filmom Celebrity oslovila 163-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,8 %). V 12+ českú komédiu videlo 215-tisíc divákov (9,3 %).
Jednotka vysielala na Nový rok premiéru slovenského filmu Vojtech, ktorý si pozrelo 459-tisíc divákov (18,7 %), z toho 264-tisíc v 12 – 54 (17,1 %).