Ako približuje RTVS, duel Slovákov s Nemcami dosiahol podiel na trhu v cieľovej skupine 12+ 60,8 percenta.

V ére peoplemetrov išlo o druhý najsledovanejší zápas slovenskej reprezentácie na svetovom šampionáte. Viac si pozrelo iba finálový duel spred siedmich rokov, ktorý sledovalo 1 777 000 ľudí.

Každú tretinu stredajšieho zápasu sledovalo na televíznej Jednotke viac ako 1,3 milióna divákov. Najsledovanejšiou bola druhá tretina, ktorú slovenské mužštvo vyhralo o jeden gól. Pozrelo si ju 1 457 000 divákov s podielom na trhu 60,5 percenta.

V najsledovanejšej minúte (22:31) zápas pozeralo 1 662 000 divákov (73,9 %). Vysoko nadpriemerná bola aj sledovanosť v rámci komerčnej cieľovej skupiny divákov od 12 do 54 rokov, s trhovým podielom 70,2 percenta a 919-tisíc divákmi.

Viac ako milión divákov starších ako 12 rokov si nenechalo ujsť ani hokejové štúdio RTVS po druhej tretine, ktoré malo zapnutých 1 097 000 ľudí, čo znamenalo share 47,2 percenta. RTVS približuje, že vyše milión ľudí si po druhej tretine pozrelo aj tematický seriál „Aj oni boli pri medailách“.