Komerčná jednotka uspela s akčnou snímkou Nezastaviteľný, ktorý mala share 32,6 percenta. Film sledovalo 411-tisíc mladších divákov, V siedmom nebi 351-tisíc.
V 12+ bola situácia odlišná, zvíťazila Joj so 649-tisíc divákmi (share 31,1 %), Markíza evidovala 576-tisíc divákov starších ako 12 rokov (27,2 %).
Obe televízie začínali v nedeľu s ponukou v hlavnom vysielacom čase skôr, ako avizovali v programe. Program s Vilom Rozborilom sa začal už o 20:24, film na Markíza dve minúty pred pol deviatou večer.
Markíza na štart novinky Joj reagovala aj programovou ponukou menších staníc, na Dajto zaradila tri časti reprízovaného Uragánu so začiatkom o 20:15. Najsledovanejšia bola prvá časť, ktorú sledovalo 48-tisíc divákov v 12 - 54 (share 3,9 %) a 76-tisíc celkovo. Viac sa darilo snímke Čo to dievča chce? na stanici Doma, film mal trhový podiel 5,8 percenta v komerčnej cieľovke, videlo ho 73-tisíc mladších divákov. Na Plus dosiahol film Agent bez minulosti po 20:45 v komerčnej cieľovke trhový podiel 4,8 percenta.
Sobotný večer priniesol Markíze takisto víťazstvo v 12 – 54, v tomto prípade s výrazným náskok, keď bodovala s komédiou Kameňák 4. Tá priniesla trhový podiel 42,6 percenta, sledovalo 470-tisíc mladších divákov.
Joj sa pri snímke Som číslo štyri musela uspokojiť s podielom 13,8 percenta, film sledovalo 147-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.
V 12+ bola v tom čase trhovou dvojkou Jednotka s reláciou Pošta pre teba, ktorú videlo 311-tisíc ľudí (share 16,1 %). Film na Joj sledovalo dovedna 208-tisíc divákov, Kameňák na Markíze 644-tisíc.
Na Jednotke mala v sobotu po 21:40 premiéru talkšou Petra Marcina Neskoro večer. V 12 – 54 bola o symbolickú desatinu, respektíve dve desatiny percentuálneho bodu sledovanejšia ako Pošta pre teba a Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou. Neskoro večer sledovalo 79-tisíc divákov (share 7,6 %), v 12+ išlo o 212-tisíc divákov (12,6 %).
V piatkovom prime-time dominoval Duel v rámci reality šou Farma na Markíze, ktorý videlo 309-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a bol v nej najsledovanejším programom dňa. Trhový podiel dosiahol 29,6 percenta.
Joj zaradila nový český sci-fi komediálny seriál Neviditeľní, ktorý vysielala v rovnakom čase ako producent Česká televízia. Prvá časť oslovila 120-tisíc divákov pri podpriemernom trhovom podiele 11,4 percenta.
Aj v piatok sa darilo Jednotke, ktorá sa na miesto trhovej dvojky v hlavnom vysielacom čase dostala tentoraz aj v komerčnej cieľovke počas vysielania zábavného formátu Milujem Slovensko. Reláciu po 20:50 sledovalo 190-tisíc divákov v 12 – 54, pričom share dosiahol 17,9 percenta, čo je viac ako dvojnásobok štandardného výkonu Jednotky.
V 12+ malo Milujem Slovensko 336-tisíc divákov (share 18%), Farma 569-tisíc divákov (30,8 %), Neviditeľní 190-tisíc (10 %).
Nový seriál RTVS Superhrdinovia nasadený pred Milujem Slovensko sledovalo pri štarte celkovo 107-tisíc divákov nad 12 rokov (share 5,8 %), v 12 - 54 mal praktický zhodný share - 5,7 percenta.