Na prvé tohtoročné vydanie V siedmom nebi, ktoré prešlo viacerými dramaturgickými zmenami, bolo zvedavých 282-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Joj zabezpečilo po 20:35 trhový podiel 25,1 percenta.
Markíza, ktorej Chart Show trvala o zhruba 20 minút dlhšie ako V siedmom nebi, mala v rovnakom čase share 27,1 percenta, hudobno-zábavný program uprednostnilo 294-tisíc mladších divákov.
V univerzálnej cieľovke bolo V siedmom nebi druhým najsledovanejším programom dňa s 590-tisícovým publikom. Joj mala v 12+ nadpriemerný podiel 28,8 percenta.
Chart Show na Markíza mala u celého publika share 21,6 percenta a sledovanosť 428-tisíc divákov.
V siedmom nebi sa v novom slote – na jeseň sa vysielalo v nedeľu a neskôr vo štvrtok – vrátilo tesne nad výkonom predošlej série. Tá mala priemernú sledovanosť 269-tisíc divákov v 12 – 54 (share 23,9 %) a 533-tisíc v 12+ (27,1 %).
Maximom v strategickej cieľovke 12 – 54 pre reláciu s Vilom Rozboril v rámci celej sezóny zostáva vydanie z 20. septembra minulého roka, ktoré videlo 381-tisíc mladších divákov.
Jednotka v stredu večer konkurovala filmom Apollo 13, ktorý si zvolilo 135-tisíc divákov (6,8 %), z toho 62-tisíc mladších (5,7 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď počasia nevynechalo 670-tisíc divákov (31,6 %), 332-tisíc spadalo do cieľovky 12 – 54 (29,5 %).