V siedmom nebi malo 5. novembra v komerčnej cieľovke 269-tisíc divákov, čo Joj prinieslo trhový podiel 26,4 percenta.

Markíza konkurovala najprv Búrlivým vínom, ktoré uprednostnilo 217-tisíc mladších divákov (19 %). Farma so začiatkom o 22:00 mala 212-tisíc divákov pri podiele 26,7 percenta. Reality šou nabrala divákom hlavne po konci relácie Joj, ktorá finišovala pred 23. hodinou, kým farmári boli vo vysielaní takmer do 23:20.

Čo sa týka ratingu, v univerzálnej cieľovke dokázala Markíza prekonať V siedmom nebi so svojou vinárskou ságou. Tá je v 12+ pravidelne silnejšia ako u mladej cieľovky, podobne to však má aj snívanie s Vilom Rozborilom, ktoré takisto baví veľkú množinu divákov nad 54 rokov.

Búrlivé víno malo vo štvrtok dovedna 501-tisíc divákov a share 24,1 percenta. V siedmom nebi evidovalo 459-tisícové publikum a podiel 24,8 percenta. Farma zaujala v 12+ 394-tisíc ľudí pri podiele 27,4 percenta.

Joj si silnú pozíciu naďalej buduje aj v slote po 18:00, kde sa presadzuje so šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Štvrtkové vydanie videlo 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30,8 %). Rodinné prípady na Markíze mali v tom čase 140-tisíc mladších divákov (16 %).

Najsledovanejším programom dňa boli vo štvrtok Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 332-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, podiel dosiahol 29,8 percenta.