Nedeľnú Superstar na Markíze sledovalo po 20:30 v komerčnej cieľovke 361-tisíc divákov, televízia mala v tom čase podiel 28,7 percenta. V siedmom nebi na Joj oproti minulému týždňu spadlo na 271-tisíc divákov pri podiele 21,6 percenta.
V 12+ mala náskok relácia s Vilom Rozborilom, ktorá zaujala celkovo 579-tisíc ľudí (27,3 %), Superstar mala dovedna 491-tisíc divákov (23 %).
Doktor Martin mal na Jednotke po 20:20 233-tisíc divákov pri trhovom podiele 9,9 percenta. Mladších divákov z toho bolo 100-tisíc (7,3 %).
Značná časť divákov po 21:30 prepínala aj na Dvojku, kde finišovali cyklistické preteky v rámci svetového šampionátu s triumfom Slováka Petra Sagana. Štúdio po pretekoch po 21:45 sledovalo 120-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10 %) a 277-tisíc v 12+ (12,9 %).
Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny na Markíze s 373-tisíc divákmi (33,4 %), v 12+ mala spravodajská relácia 659-tisícové publikum (32,7 %).
V sobotu večer obhájila prvenstvo z predchádzajúceho týždňa v čase po 20:30 Joj, hoci vynechala šou Česko Slovensko má talent. Seriál Dvojičky mal v 12 – 54 286-tisíc divákov a share 23,6 percenta. V 12+ zaujal 419-tisíc ľudí (19,9 %).
Markíza, ktorá na sobotu presunula Farmu – Duel trvajúcu do 22:15, mala 254-tisíc mladších divákov (21,3 %) a dominovala v univerzálnej cieľovke, kde evidovala 469-tisíc divákov (22,9 %).
Sobotný špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj so začiatkom o 21:20 sledovalo 243-tisíc mladších divákov (22,2 %) a 355-tisíc v 12+ (19,1 %).
Jednotka bola v sobotu večer najsilnejšia počas Nečakaných stretnutí po 20:20. Videlo ich 219-tisíc divákov (10,5 %), mladých tradične výraznej menej – 58-tisíc (4,8 %).
Na ratingovom vrchole v komerčnej cieľovke bolo v sobotu Najlepšie počasie na Joj s 310-tisíc divákmi (26 %). V 12+ boli najsilnejšie Noviny TV Joj s 554-tisíc divákmi (28,6 %).
Piatok priniesol v 12 – 54 nečakanú prehru Búrlivého vína, keď Markízu po 20:30 prekonala u mladých nielen Joj, ale aj Jednotka.
Tesným trhovým lídrom bola v čase vysielania šou Milujem Slovensko, ktorú si zvolilo 261-tisíc mladších divákov (21,2 %). Joj bola v závese s prvým špeciálom Moja mama varí lepšie ako tvoja nasadeným v hlavnom vysielacom čase – medzi 20:35 a 22:10 ho sledovalo 244-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,1 %). Markíza mala so spomínaným Búrlivým vínom 198-tisíc mladších divákov (15,9 %).
V 12+ bola situácia opačná – lídrom bola práve vinárska sága, ktorá zaujala dovedna 485-tisíc ľudí (22,4 %). Milujem Slovensko finišujúce o 21:45 sledovalo 443-tisíc divákov (20,6 %), varenie s mamami 360-tisíc (17 %).
V ďalšom priebehu večera dominovala Farma na Markíze, ktorú sledovalo 259-tisic mladších divákov (26,4 %), v 12+ išlo o 496-tisíc ľudí (29,8 %).
Pozíciu najsledovanejšieho programu dňa u mladých tentoraz zaujali Športové noviny na Markíze s 294-tisíc divákmi (26,7 %). V univerzálnej cieľovke boli na vrchole Televízne noviny so 612-tisícovým publikom (32,4 %).