V siedmom nebi bolo najsledovanejšou reláciou dňa, sledovalo ju 517-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 38,7 percenta.
V obchodne dôležitej cieľovke evidovala dosiaľ najvyšší share Joj 26. októbra (34,1 %), ratingový rekord pred 7. decembrom držalo vydanie z 2. novembra (412-tisíc divákov v 12 – 54).
V 12+ relácia o plnení snov prvý raz zdolala hranicu jeden milión divákov – o šesť tisíc ľudí. To je výrazne viac ako predchádzajúce maximum 781-tisíc divákov, ktoré V siedmom nebi dosiahlo 21. septembra aj 26. októbra. Nad miliónovú hranicu sa nedostalo v minulosti ani Modré z neba na Markíze.
Podľa údajov Joj bolo aktuálne vydanie relácie najsledovanejším pôvodným nešportovým programom roka v komerčnej cieľovke vo vysielaní slovenských staníc. V 12 + zároveň v prípade Joj išlo o najsledovanejší nespravodajský program televízie od roku 2005.
Všetky časti nedeľnej šou priniesli Joj priemerný rating v 12 – 54 na úrovni 11,5 percenta. To znamená, že reláciu v priemere sledovalo 374-tisíc mladších divákov. Štrnásť dielov malo priemerný trhový podiel v komerčnej cieľovke 29,2 percenta.
Sledovanosť V siedmi nebi v cieľovke 12 - 54 | ||
Dátum | Rtg (%) / Počet divákov (tis.) | Share (%) |
7. septembra | 10,8 / 351 | 28,2 |
14. septembra | 8,7 / 283 | 21,5 |
21. septembra | 12,0 / 392 | 30,5 |
28. septembra | 10,5 / 342 | 26,5 |
5. októbra | 9,8 / 319 | 25,4 |
12. októbra | 10,5 / 343 | 25,6 |
19. októbra | 12,2 / 396 | 31,7 |
26. októbra | 12,6 / 411 | 34,1 |
2. novembra | 12,6 / 412 | 32,4 |
9. novembra | 10,7 / 349 | 27,5 |
16. novembra | 12,4 / 402 | 30,6 |
23. novembra | 10,5 / 341 | 27,3 |
30. novembra | 11,8 / 383 | 28,8 |
7. decembra | 15,9 / 517 | 38,7 |
Priemer | 11,5 / 374 | 29,2 |
Markíza v nedeľu večer konkurovala filmom Parker, ktorý uhral v komerčnej cieľovke podiel 23 percent. Sledovalo ho 302-tisíc mladších divákov a 431-tisíc celkovo.
Sledovanejší film ako v prime-time vysielala televízia podvečer, keď druhý diel Shreka videlo 354-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Pred Televíznymi novinami tak mala Markíza nadpriemerný podiel 33 percent. Spravodajská relácia dosiahla share 37,2 percenta, sledovalo ju 471-tisíc mladších divákov.
Mikulášska sobota priniesla v prime-time tesné víťazstvo Markízy, ktorá zaradila o 20:30 film Legendárna partia. Ten videlo 288-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 23,7 percenta. Joj s kinohitom Hobit: Neočakávaná cesta zaujala 224-tisíc mladších divákov, share bol na úrovni 21,4 percenta.
V 12+ dokázala obe komerčné televízie zdolať Jednotka, ktorá s Poštou pre teba oslovila 405-tisíc divákov, čo jej prinieslo trhový podiel 18,9 percenta. Film Markízy sledovalo v univerzálnej cieľovke 327-tisíc divákov, snímku Joj 274-tisíc.
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze, ktoré v 12 – 54 sledovalo 362-tisíc divákov (share 35,6 %).
V piatok táto pozícia patrila Farme na Markíze. Jej Duel o 20:30 videlo 301-tisíc mladších divákov (25,7 %). Joj v tomto prípade zaostala výraznejšie so snímkou Osem statočných, ktorú uprednostnilo 166-tisíc divákov (15,1 %). V 12+ mala Markíza 607-tisíc divákov, Joj 243-tisíc.
Na miesto trhovej trojky v oboch hlavných cieľovkách odsunula Joj Jednotka s formátom Milujem Slovensko, ktorý 5. decembra sledovalo po 20:20 v univerzálnej cieľovke 505-tisíc divákov, čo znamenalo druhý najvyšší tohtosezónny výkon po minulotýždňovom maxime na úrovni 514-tisíc divákov (čo bol zároveň najlepší doterajší výkon formátu od nasadenia na jar 2013).
Ostatné vydanie malo trhový podiel 23,8 percenta, čím sa vyrovnalo jesenné maximum formátu z 28. novembra. V 12 – 54 zábavno-súťažnú šou v piatok videlo 273-tisíc divákov (23,1 %).