V siedmom nebi bolo najsledovanejšou reláciou dňa, sledovalo ju 517-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 38,7 percenta.

V obchodne dôležitej cieľovke evidovala dosiaľ najvyšší share Joj 26. októbra (34,1 %), ratingový rekord pred 7. decembrom držalo vydanie z 2. novembra (412-tisíc divákov v 12 – 54).

V 12+ relácia o plnení snov prvý raz zdolala hranicu jeden milión divákov – o šesť tisíc ľudí. To je výrazne viac ako predchádzajúce maximum 781-tisíc divákov, ktoré V siedmom nebi dosiahlo 21. septembra aj 26. októbra. Nad miliónovú hranicu sa nedostalo v minulosti ani Modré z neba na Markíze.

Podľa údajov Joj bolo aktuálne vydanie relácie najsledovanejším pôvodným nešportovým programom roka v komerčnej cieľovke vo vysielaní slovenských staníc. V 12 + zároveň v prípade Joj išlo o najsledovanejší nespravodajský program televízie od roku 2005.

Všetky časti nedeľnej šou priniesli Joj priemerný rating v 12 – 54 na úrovni 11,5 percenta. To znamená, že reláciu v priemere sledovalo 374-tisíc mladších divákov. Štrnásť dielov malo priemerný trhový podiel v komerčnej cieľovke 29,2 percenta.

Sledovanosť V siedmi nebi v cieľovke 12 - 54
Dátum Rtg (%) / Počet divákov (tis.) Share (%)
7. septembra 10,8 / 351 28,2
14. septembra 8,7 / 283 21,5
21. septembra 12,0 / 392 30,5
28. septembra 10,5 / 342 26,5
5. októbra 9,8 / 319 25,4
12. októbra 10,5 / 343 25,6
19. októbra 12,2 / 396 31,7
26. októbra 12,6 / 411 34,1
2. novembra 12,6 / 412 32,4
9. novembra 10,7 / 349 27,5
16. novembra 12,4 / 402 30,6
23. novembra 10,5 / 341 27,3
30. novembra 11,8 / 383 28,8
7. decembra 15,9 / 517 38,7
Priemer 11,5 / 374 29,2

Markíza v nedeľu večer konkurovala filmom Parker, ktorý uhral v komerčnej cieľovke podiel 23 percent. Sledovalo ho 302-tisíc mladších divákov a 431-tisíc celkovo.

Sledovanejší film ako v prime-time vysielala televízia podvečer, keď druhý diel Shreka videlo 354-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Pred Televíznymi novinami tak mala Markíza nadpriemerný podiel 33 percent. Spravodajská relácia dosiahla share 37,2 percenta, sledovalo ju 471-tisíc mladších divákov.

Mikulášska sobota priniesla v prime-time tesné víťazstvo Markízy, ktorá zaradila o 20:30 film Legendárna partia. Ten videlo 288-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 23,7 percenta. Joj s kinohitom Hobit: Neočakávaná cesta zaujala 224-tisíc mladších divákov, share bol na úrovni 21,4 percenta.

V 12+ dokázala obe komerčné televízie zdolať Jednotka, ktorá s Poštou pre teba oslovila 405-tisíc divákov, čo jej prinieslo trhový podiel 18,9 percenta. Film Markízy sledovalo v univerzálnej cieľovke 327-tisíc divákov, snímku Joj 274-tisíc.

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze, ktoré v 12 – 54 sledovalo 362-tisíc divákov (share 35,6 %).

V piatok táto pozícia patrila Farme na Markíze. Jej Duel o 20:30 videlo 301-tisíc mladších divákov (25,7 %). Joj v tomto prípade zaostala výraznejšie so snímkou Osem statočných, ktorú uprednostnilo 166-tisíc divákov (15,1 %). V 12+ mala Markíza 607-tisíc divákov, Joj 243-tisíc.

Na miesto trhovej trojky v oboch hlavných cieľovkách odsunula Joj Jednotka s formátom Milujem Slovensko, ktorý 5. decembra sledovalo po 20:20 v univerzálnej cieľovke 505-tisíc divákov, čo znamenalo druhý najvyšší tohtosezónny výkon po minulotýždňovom maxime na úrovni 514-tisíc divákov (čo bol zároveň najlepší doterajší výkon formátu od nasadenia na jar 2013).

Ostatné vydanie malo trhový podiel 23,8 percenta, čím sa vyrovnalo jesenné maximum formátu z 28. novembra. V 12 – 54 zábavno-súťažnú šou v piatok videlo 273-tisíc divákov (23,1 %).