Premiérový seriál Sestričky si na Markíze po 20:30 pozrelo 283-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 25,2 percenta. V 12+ mala novinka 483-tisíc divákov (22,7 %).

Proti štartu nového seriálu Markízy išla Joj s druhou epizódou Česko Slovensko má talent. Tá oslovila 264-tisíc mladších divákov (25,1 %) a 480-tisíc celkovo (23,2 %).

Talent trval o polhodinu dlhšie ako Sestričky, Markíze oslabil Farmu a vytvoril dobrý nábeh pre nový seriál Joj Ministri štartujúci o 22:05.

S Ministrami bola Joj trhovým lídrom – prvú časť si pozrelo 223-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 25,8 percenta. V 12+ mal komediálny seriál 363-tisícové publikum (22,6 %).

Farma so zostrihom druhého dňa zaujala od 21:35 151-tisíc mladších divákov (15,9 %). V 12+ sledovalo reality šou 277-tisíc ľudí (15,8 %).

Viac divákov ako večerné programy mal v komerčnej cieľovke opäť seriál Markízy Oteckovia. Utorkovú epizódu si pozrelo 289-tisíc mladších divákov (37,2 %). V univerzálnej cieľovke išlo o 442-tisíc divákov (30,3 %).

Celkovo najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze. Predpoveď si pozrelo 324-tisíc mladších divákov (30,9 %) a 567-tisíc celkovo (27,4 %).