Sestričky v utorok večer sledovalo 319-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo zodpovedalo ratingu 10,2 percenta. Markíza mala v tom čase trhový podiel 28 percent a bola lídrom.
Seriál dosiahol svoje doteraz najlepšie čísla aj v univerzálnej cieľovke 12+, kde mal 516-tisíc divákov a share 23,6 percenta.
Sestričky vo svojom slote posilnili po tom, čo na Joj odštartovala koncom septembra šou Nikto nie je dokonalý vysielaná oproti.
Ostatné vydanie Nikto nie je dokonalý sledovalo 157-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,5 %) a 330-tisíc celkovo (15,9 %).
Najmenej divákov v 12 – 54 – 245-tisíc – mali doteraz Sestričky pri druhej časti 11. septembra, keď im na Joj konkurovala prvá časť novej série komediálneho seriálu Naši. Pri štarte 4. septembra sa Sestričky konfrontovali s Česko Slovensko má talent.
Jednotka v utorok večer vysielala detektívku zo série Maigret, pozrelo si ju 192-tisíc divákov (9,1 %), z toho 83-tisíc mladších (7,6 %).
Markíza si líderskú pozíciu drží aj v podvečere vďaka seriálu Oteckovia, ktorý tentoraz sledovalo 301-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 37 percent. V 12+ to bolo 493-tisíc divákov (30,6 %).
Joj seriálu Markízy konkuruje od aktuálneho týždňa zmenenou podobou access primeu, v ktorom od 17:50 vysiela nové časti Súdnej siene. Utorkovú časť si pozrelo 78-tisíc mladších divákov (9,9 %) a 218-tisíc v 12+ (13,9 %).
Šou Moja mama varí lepšie ako tvoja posunula Joj na skorší začiatok o 16:50, v utorok v novom čase oslovila 43-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (7,3 %) a 110-tisíc v 12+ (9 %).
Kulinárska šou posunula aj nasadenie podvečerných správ na Jojke – Noviny sa vysielajú o 16:30, z názvu im vypadol časový údaj (predtým „Noviny o 17:00“).