V utorkovom súboji o najviac divákov počas hlavného vysielacieho času vo vekovej kategórii 12 až 54 rokov jednoznačne zvíťazila Televízia JOJ so seriálom Nemocnica. Sledovalo ho 292-tisíc ľudí s trhovým podielom 25,8 percenta.
Konkurenčná Televízia Markíza nasadila šou Utajený šéf, ktorú si však pozrelo len 164-tisíc divákov s trhovým podielom 14,8 percenta, čím sa v rebríčku dostala až na štvrté miesto.
Druhé bojové pole sa ukazovalo v čase päť minút pred šiestou hodinou podvečer, keď obe televízie nasadili svoje úspešné programy. V utorok však v tomto dueli zvíťazili markizácki Oteckovia. Seriál prilákal 234-tisíc divákov s 25,5-percentným trhovým podielom. TV JOJ odvysielala v tom čase ďalšiu časť šou o varení Bez servítky, ktorú sledovalo 171-tisíc divákov s trhovým podielom 18,7 percenta.
V tabuľke najúspešnejších nespravodajských programov si polepšila veľkolepá reality šou Survivor z produkcie Televízie Markíza. V utorok si ju pozrelo už 88-tisíc ľudí s trhovým podielom 13,5 percenta.