Joj tak odsunula za seba Markízu s filmom USS Indianapolis: Boj o prežitie, ktorý uprednostnilo 226-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 300-tisíc celkovo (15,9 %).

Jednotka vysielala dvojdielny film Martino tajomstvo trvajúci do pol dvanástej večer. Stanici fungoval nadpriemerne - sledovalo ho 341-tisíc divákov (18,8 %), z toho 144-tisíc mladších (14,4 %).

Pokiaľ ide o celkovú výkonnosť 1890, na ktorý sa Joj spoľahla v hlavnej sezóne v dôležitom nedeľnom slote, seriál dosiahol svoje maximum hneď na začiatku s prvou časťou, ktorú videlo takmer 350-tisíc mladších divákov. V ďalších týždňoch sa do popredia dostala Markíza so šou Tvoja tvár znie povedome.

Celkový priemer 1890 je napokon 256-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri 20-percentnom podiele. V širšej cieľovke 12+ mal seriál priemerne 415-tisíc divákov a share 18,4 percenta.

V sobotu bola výkonnosť Markízy a Joj u mladších divákov vyrovnaná, tesne viedla Joj vďaka animáku Tučniaky z Madagaskaru, ktorý si pozrelo 168-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,4 %) a 204-tisíc v 12+ (11,6 %).

Mission: Impossible 5 na Markíze sledovalo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,2 %) a 238-tisíc celkovo (14,6 %).

V univerzálnej cieľovke aj tentoraz viedla šou Záhady tela na Jednotke, ktorú videlo 409-tisíc divákov (23,8 %), do komerčnej cieľovky spadalo 148-tisíc z nich (16,3 %).

Jednotka si držala prvenstvo v 12+ aj s talkšou Neskoro večer po 21:20, sledovalo ju 330-tisíc divákov (18,5 %), mladších z toho bolo 126-tisíc (12,8 %).

V piatok večer mala navrch Markíza vďaka Farme. Reality šou sledovalo 189-tisíc mladších divákov (20,9 %) a 394-tisíc v 12+ (22,1 %).

Ešte vyššie bol následný Duel Farmy so začiatkom o 21:45, ktorý bol najsledovanejším programom dňa. Rozhodnutie o vypadávajúcom súťažiacom sledovalo 232-tisíc mladších divákov (28,6 %) a 466-tisíc v 12+ (31,1 %).

Dvojkou trhu bola Jednotka s Čo ja viem – interaktívny kvíz sledovalo 170-tisíc mladších divákov (18,3 %) a 389-tisíc v 12+ (21,8 %).

Film Diabol nosí Pradu na Joj si zvolilo 125-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,7 %), v 12+ ich bolo 178-tisíc (10,4 %).