Zdroj: TV Joj
Pôvodné informácie o možnom nasadení ešte počas prázdnin už skôr Joj poprela, novinku uvedie televízia tak, ako avizovala – v jesennej štruktúre, konkrétne v septembri. V rovnakom mesiaci nasadzovala tematicky totožne zameranú reláciu do štruktúry aj Markíza.
Podľa vyjadrenia V. Rozborila na sociálnej sieti prinesie nová relácia „iný typ príbehov“. Väčšiu spoluúčasť majú mať celebrity, ktoré sa objavovali aj v Modrom z neba. Tam sa s účinkujúcimi spravidla konfrontovali pri krátkom stretnutí a v štúdiu, kde bola účasť často spojená so speváckou vsuvkou.
„24 hodín na návšteve u ťažko skúšaných rodín. Nielen o týchto rodinách počuť. Nielen ich vidieť. Ale ich biedy a trápenia sa priamo dotknúť. A na základe prežitého pomôcť,“ napísal moderátor na margo nakrúcania s Darou Rolins.
V siedmom nebi vyrába Rozborilov tím s režisérom Petrom Núňezom už od začiatku roka. Pre Markízu šou dodávala produkčná firma Blue Production, kde už Rozboril nie je spolukonateľom. Od júla má vlastnú spoločnosť Vilo, s. r. o.
V siedmom nebi sa napriek načrtnutým dramaturgickým posunom na prvý pohľad výraznejšie nelíši od svojho predchodcu z konkurenčnej stanice. „Šou bude o obyčajných, ale výnimočných ľuďoch a ich osudoch, plná emócií, napätia a prekvapení,“ uviedla televízia v základnej anotácii.
Názov relácie je známy od mája, zachoval si „nebeský“ motív podobne ako v čase, keď šou bežala na Markíze. Na jar Joj do vysielania nasadila aj prvú upútavku, v ktorej V. Rozboril vyzýval ľudí, aby sa do programu prihlasovali.
Na televíznom projekte sa priamo podieľa aj portál ĽudiaĽudom.sk, práve na jeho podstránke môžu diváci písať produkcii svoje námety na príbehy.
Stránka V siedmom nebi na Facebooku má v súčasnosti už takmer 19-tisíc fanúšikov, hoci relácia sa ešte nezačala ani vysielať. Je to o skoro 5-tisíc „lajkujúcich“ viac ako napríklad profil RTVS, no zatiaľ len zlomok z fanpage pôvodného formátu Modré z neba, kde sa nahromadilo vyše 345-tisíc priaznivcov.
V siedmom nebi by malo byť jedným z pilierov jesennej štruktúry Joj. Z pôvodnej tvorby komerčná dvojka ráta aj so seriálmi Panelák a Dr. Ema. Naopak, v tomto roku na jeseň neprinesie ďalší ročník licencovanej šou Česko Slovensko má talent – na jar Joj vysielala X Factor.