Jesenná novinka Markízy Senzi byt (priemerný počet divákov 489 tis., rating: 10,7 % / share: 29,0 %) začínala so zlým podielom 33 %. Druhé vydanie sa vyšplhalo na priemer televízie s 35 percentami, za to však môže Jednotka, ktorá nevysielala SOS. Senzi byt pri druhej epizóde vysielanej v štandardnom programovom nastavení absolútne prepadol. Ak sa Markíza rozhoduje na základe čísel, program zo štvrtkového prime-time stiahne.
Štvrtkový prime-time:
Denné relácie:
Ordinácia v ružovej záhrade (848 tis., 18,5 % / 42,4 %) je vo svojej najlepšej kondícii, Kriminálka Miami (362 tis., 7,9 % / 18,0 0 %) na Joj si veľmi ľahko polepšila. Priestor na to dáva teraz už stabilný prepadák Milionár (289 tis., 6,3 % / 14,4 %), ktorý má oproti jarným podielom nad 18 % po jesenných zmenách už len podiely pod 15 %.
Oproti Senzi bytu sa veselo darilo aj Jednotke s SOS (374 tis., 8,2 % / 21,2 %) a následne Klinikou Grace (232 tis., 5,1 % / 17,6 %) a televízii Joj s Kriminálkou Las Vegas (412 tis., 9,0 % / 24,4 %). Zamýšľaný ťažiskový projekt Joj Vyvolená (303 tis., 6,6 % / 26,2 %) uprataný na hodinový týždenník v off-time exceluje, podarilo sa mu narásť na svoje rekordné čísla, ktoré dosiahol len pri prvej epizóde.
Tento týždeň majú Noviny Joj (553 tis., 12,1 % / 28,8 %) veľmi zlé obdobie, krútia sa okolo podielu 30 % a už druhýkrát spadli hlbšie pod túto hranicu. Podobne zle sú na tom aj Správy STV (397 tis., 8,7 % / 20,7 %), tie tento týždeň nevybočili príliš nahor zo svojej štandardnej dvadsiatky. Skôr naopak.
V hlavnom vysielacom čase kraľovala Markíza (41,3 %), dvojkou bola už takmer tradične Joj s podielom 18,5 %. Číslo 15,3 % je spomedzi najhorších za celú históriu okruhu prvého kanálu STV.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.