Televízia Joj personálne posilnenie pre Mediálne.sk potvrdila, I. Semjanová, ktorá v minulosti pôsobila aj v konkurenčnej Markíze, oficiálne prevezme funkciu od začiatku mesiaca.

Informáciu o Semjanovej návrate priniesol vo štvrtok web Stratégie.sk.

I. Semjanová v Joj skončila vlani na prelome októbra a novembra za nejasných okolností. Televízia vtedy v tlačovej správe informovala, že manažérka bola z funkcie „odvolaná“, nešlo teda o zvyčajnú zdvorilostnú formuláciu.

Zároveň s týmto krokom sa v Joj diali aj ďalšie zmeny, ktoré zahŕňali viacero personálnych výmen a zmenu organizačnej štruktúry.

Semjanová sa vracia do TV Joj. Opäť povedie marketing

Po Semjanovej odchode bola vedením úseku poverená programová manažérka Jana Hegedüsová, ktorá už medzičasom v Joj takisto nepracuje.

Od decembra na pozíciu nastúpil Michal Drobník, ktorý však v televízii zotrval len dva mesiace. Po Drobníkovom odchode bola pozícia v januári načas neobsadená.

Od 12. februára funkciu prevzal Ivan Huljak, dlhoročný šéf vlastnej tvorby televízie, ktorý predtým naposledy pracoval v zaradení šéfdramaturg pre komediálne seriály a sitcomy a ich vývoj.

I. Huljak na čele komunikačného oddelenia vydržal iba 12 dní, televíziu musel opustiť úplne po tom, čo prišlo k výmene na poste generálneho riaditeľa (F. Borovského nahradil M. Grega).

Po Gregových zásahoch nemá Joj momentálne ešte obsadené miesto programového manažéra a šéfa oddelenia nových médií, ktoré viedol od novembra Čech Vladimír Mužik, ktorý v televízii takisto tento týždeň skončil.