Veľké personálne výmeny sa nedejú len v televízii Markíza. Zmeny v manažmente oznámila v pondelok televízna skupina Joj.
Riaditeľom nových médií bol menovaný Vladimír Mužík, ktorý koncom leta skončil ako šéf spravodajstva českej televízie Nova. Český novinár v minulosti už pôsobil na Slovensku - niekoľko rokov bol šéfredaktor denníka Nový Čas.
Doterajší šéf úseku nových médií Ondrej Jurovčák bude podľa tlačovej správy ďalej pracovať na pozícií prevádzkového riaditeľa webových služieb TV Joj.
Úseky obchodu a nových médií boli od 4. novembra zároveň začlenené pod finančný úsek. V rámci finančného úseku bola zároveň vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu Joj Group. Pozíciu chce TV skupina obsadiť "v najbližších hodinách".
Ďalšou významnou zmenou je odchod riaditeľky úseku marketingu, PR a analýz Ivany Semjanovej. Z funkcie bola podľa tlačovej správy odvolaná. Vedením úseku dočasne poverili súčasnú programovú manažérku Joj Group Jana Hegedusová.
V rámci organizačných zmien došlo k zlúčeniu úseku výroby a úseku vlastnej tvorby a vývoja formátov. Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostáva doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitcomy a ich vývoj. Pod programový úsek bolo zároveň presunuté oddelenie interaktivity a teletextu.