Česko Slovenskú SuperStar včera pozeral približne každý druhý divák zo strategickej cieľovej skupiny 12-54. Druhé semifinále dievčat dosiahlo na Markíze rating 18,1 % a trhový podiel 49,6 % a stalo sa s výrazným odstupom najsledovanejším programom dňa. Ide o štvrtý najlepší výsledok z hľadiska sledovanosti a tretí najvyšší share od štartu šou.
Joj po troch týždňoch kontinuálneho poklesu výkonnosti odsunula z konkurencie SuperStar svoj ťažiskový projekt Šéfka. Vymenila ho za dvojdielny kanadský film Posledný templár. Jeho prvá časť (6,5 % / 16,9 % v 12-54), ktorá sa celá prekrývala so speváckou šou, dosiahla lepšie výsledky ako minulotýždňová Šéfka. Stále však ide o podpriemer trhovej dvojky. Kapor na torte (1,3 % / 16,6 % v 12-54) neuspel ani s rezignovaným štartom po polnoci.
Na Joj v nedeľu výrazne zabodovalo podvečerné Nové bývanie (7,2 % / 30,0 % v 12-54), ktoré porazilo konkurenčný formát Hviezdna dráha Markízy (5,6 % / 23,4 % v 12-54) a dosiahlo vyššiu sledovanosť ako večerný film.
Zdroj: TV Markíza
V sobotu sa SuperStar darilo, no výrazne menej ako v nedeľu. Druhé semifinále chlapcov zaznamenalo v 12-54 doposiaľ najnižší rating 12,4 % i trhový podiel 37,6 %. Nebola ani najsledovanejším programom dňa, predbehli ju Televízne noviny (12,5 % / 44,0 % v 12-54). Joj speváckej šou konkurovala kinohitom James Bond: Casino Royale (7,3 % / 23,4 % v 12-54), do nadpriemeru napriek intenzívnej propagácii neprenikol.
Časť divákov zrejme komerčným televíziám odobral atraktívny kvalifikačný zápas o postup na ME 2012 Andorra - Slovensko, ktorý vysielali Dvojka a Trojka STV, i Pošta pre teba na Jednotke STV, ktorá bývala v časoch jej účasti v peoplemetroch najsledovanejším formátom verejnoprávnej televízie.
Napriek rovnakému moderátorovi a tvorivému tímu ako pri Novom bývaní sa Joj stále nedarí so sobotným podvečerným formátom Bordelári (3,5 % / 14,4 % v 12-54). Opäť ho výrazne porazila reprízová Partička (9,2 % / 38,5 % v 12-54) na Markíze. Pomohol jej aj nábeh po mimoriadne úspešnej repríze kinohitu Harry Potter a Ohnivá čaša (8,6 % / 45,8 % v 12-54).
V piatkovom prime-time dosiahla Markíza s tureckou telenovelou Tisíc a jedna noc (15,0 % / 44,0 % v 12-54) a akčným filmom Tajný agent (10,7 % / 39,5 % v 12-54) viac než dvojnásobné počty divákov než Joj s Panelákom (7,2 % / 21,4 % v 12-54) a z nedele presunutou Šéfkou (4,3 % / 17,9 % v 12-54), ktorú si pozrelo doposiaľ najmenej divákov. Tradičný "akčný piatok" na Markíze úspešne ukončil film Bozk draka (5,9 % / 43,9 % v 12-54), konkurenčná šou Sedem (1,7 % / 13,1 % v 12-54) na Joj skončila v hlbokom podpriemere.
Vývoj sledovanosti šou Česko Slovenská SuperStar (12-54)
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. marec 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 49,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 26. marec 2011) - 424-tisíc, 12,4 % / 37,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. marec 2011) - 564-tisíc, 16,5 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. marec 2011) - 581-tisíc, 17,0 % / 49,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 19. marec 2011) - 490-tisíc, 14,3 % / 42,2 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 14. marec 2011) - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %
Vývoj sledovanosti šou Šéfka (12-54)
- Šéfka (piatok 25. marec 2011) - 147-tisíc, 4,3 % / 17,9 %
- Šéfka (nedeľa 20. marec 2011) - 166-tisíc, 4,8 % / 13,1 %
- Šéfka (nedeľa 13. marec 2011) - 256-tisíc, 7,5 % / 19,8 %
- Šéfka (nedeľa 6. marec 2011) - 314-tisíc, 9,1 % / 23,8 %
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.