Televízna služba je pre Orange jedným z pilierov takzvanej konvergencie. Operátor chce zákazníkom poskytovať nielen tradičné telefónne a internetové služby, ale pribaliť k nim aj ďalšie. „Je jasné, že bez televízie nevieme byť úspešní v konvergencii a bez úspešnej konvergencie zasa nemáme stratégiu,“ vysvetľoval pre TREND ešte v júni šéf Orangeu Pavol Lančarič.
Orange stál pred dekádou pri zrode digitálnej pay TV na Slovensku, ale odvtedy ho v tomto novom segmente výrazne predbehol jeho arcirival Slovak Telekom. Slabinou Orangeu bolo, že televíziu poskytoval len cez vlastné optické linky, s ktorými mal limitované pokrytie domácností. Do hry sa chce vrátiť pomocou satelitnej platformy, cez ktorú bude TV služby poskytovať na celom území Slovenska.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?