Moderátor Ľuboš Sarnovský k 31. majú 2008 končí na poste povereného riaditeľa úseku analýz, marketingu a PR televízie Joj. Od 1. júna 2008 ho vo funkcii nahradí doterajšia vedúca oddelenia marketingu Tatiana Harčárová.
„Ďakujem Ľubošovi Sarnovskému za prácu, ktorú odviedol pre našu televíziu a som rád, že naďalej ostáva tvárou spravodajstva. Verím, že jeho nástupkyňa bude pokračovať v zaujímavých projektoch, ktoré začal a že bude pre tím a televíziu prínosom,“ povedal prostredníctvom tlačovej správy generálny riaditeľ TV Joj Richard Flimel.
Sarnovský viedol úsek analýz, marketingu a PR TV Joj od mája 2007, kedy nový majiteľ televízie J&T Media Enterprises zmenil zloženie jej manažmentu a zaviedol novú organizačnú štruktúru. Vo funkcii vtedy nahradil riaditeľa pre PR a promotion a dlhoročného hovorcu televízie Ľudovíta Tótha.
Joj v tlačovej správe vyzdvihuje najmä Sarnovského pričinenie sa o vznik Nadácie TV Joj, úspech kampane k seriálu Panelák a prípravu promo turné Jojka v meste. Okrem moderovania hlavnej spravodajskej relácie Noviny má naďalej participovať na projektoch Nadácie TV Joj, kde je členom správnej rady.
Ing. Tatiana Harčárová (1978) je absolventkou Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Od roku 2001 pôsobí v oblasti marketingu a poradenstva. Dva roky zastávala funkciu manažérky externého marketingu v poisťovni Kooperativa, a.s. Od leta 2007 má na starosť marketing TV JOJ.