Sarnovský ako riaditeľ marketingu Joj končí

Moderátor Ľuboš Sarnovský k 31. majú 2008 končí na poste povereného riaditeľa úseku analýz, marketingu a PR televízie Joj. Od 1. júna 2008 ho vo funkcii nahradí doterajšia vedúca oddelenia marketingu Tatiana Harčárová.

Sarnovský ako riaditeľ marketingu Joj končí


Nová marketingová riaditeľka TV Joj Tatiana Harčárová.

„Ďakujem Ľubošovi Sarnovskému za prácu, ktorú odviedol pre našu televíziu a som rád, že naďalej ostáva tvárou spravodajstva. Verím, že jeho nástupkyňa bude pokračovať v zaujímavých projektoch, ktoré začal a že bude pre tím a televíziu prínosom,“ povedal prostredníctvom tlačovej správy generálny riaditeľ TV Joj Richard Flimel.

Sarnovský viedol úsek analýz, marketingu a PR TV Joj od mája 2007, kedy nový majiteľ televízie J&T Media Enterprises zmenil zloženie jej manažmentu a zaviedol novú organizačnú štruktúru. Vo funkcii vtedy nahradil riaditeľa pre PR a promotion a dlhoročného hovorcu televízie Ľudovíta Tótha.

Joj v tlačovej správe vyzdvihuje najmä Sarnovského pričinenie sa o vznik Nadácie TV Joj, úspech kampane k seriálu Panelák a prípravu promo turné Jojka v meste. Okrem moderovania hlavnej spravodajskej relácie Noviny má naďalej participovať na projektoch Nadácie TV Joj, kde je členom správnej rady.

 

Ing. Tatiana Harčárová (1978) je absolventkou Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Od roku 2001 pôsobí v oblasti marketingu a poradenstva. Dva roky zastávala funkciu manažérky externého marketingu v poisťovni Kooperativa, a.s. Od leta 2007 má na starosť marketing TV JOJ.