Aktualizácia: Slovak Sport.TV sa do skupiny TV Joj nateraz nezaradí. Ako Mediálne.sk informovala šéfka marketingu a komunikácie skupiny Joj Ivana Semjanová, rokovania s majiteľmi športovej stanice v súčasnosti neprebiehajú. K dôvodom, prečo rokovania padli, bližšie informácie neposkytla.
Pôvodná správa vydaná 3. januára 2012
Majiteľ TV Joj rokuje o vstupe do Slovak Sport.TV
Televíznu skupinu Joj budú tento rok pravdepodobne tvoriť hneď štyri stanice. Majiteľ TV Joj a Plus v marci plánuje spustiť už avizovaný spravodajsko-lifestylový program.
Podľa informácií Mediálne.sk majiteľ televízií, akciovka Joj Media House, okrem toho v súčasnosti rokuje aj o vlastníckom vstupe do relatívne novej športovej televízie Slovak Sport.TV.
Joj Media House by si športový kanál mala vlastnícky deliť so súčasnými spoločníkmi, ktorými sú Jaroslav Jánošík, Lukáš Greguš a Robert Greguš – generálny riaditeľ televízie.
Kanál Slovak Sport.TV štartoval 25. júna 2012. Dostupný je v rámci základného balíčka Digital satelitného operátora Skylink, ako aj u viacerých káblových a IPTV providerov (Telekom, Orange, Satro, Antik, Slovanet, Swan, Martico, DSiTV).
Program v streamovanej podobe za 1,96 eura na 30 dní ponúka aj internetová on-demand platforma Topfun, ktorá už dlhšie spolupracuje s TV Joj.
Slovak Sport.TV zatiaľ nie je v ponuke najväčšej káblovky UPC ani u jedného z najrozšírenejších satelitných DTH operátorov Digi TV. Jeho majiteľ na Slovensku prevádzkuje pôvodný športový kanál Digi Sport, ktorý by si so Slovak Sport.TV priamo konkuroval.
Športová televízia chce podľa vlastného popisu vyplniť miesto po zatvorenej Trojke STV. Zahraničným kanálom chce konkurovať prenosmi domácich športových stretnutí, stanica však nakupuje aj mnohé medzinárodné prenosy – naposledy ohlásila napríklad nákup práv na ženský tenis WTA až do roku 2016.
Akciová spoločnosť Joj Media House funguje ako mediálny holding, pod ktorý patria okrem iného televízie Joj a Plus a outdoorová firmy BigBoard Slovensko, Recar Slovensko, Recar Bratislava, BigBoard Praha a Czech Outdoor.
Joj Media House koncom minulého roka tiež kúpila rakúsku outdoorovku Epamedia, ktorá pôsobí na viacerých stredo- a východoeurópskych trhoch. Na Slovensku jej patrí najväčšia spoločnosť prenajímajúca vonkajšie reklamné plochy Akzent Media. Mediálny holding patrí k aktivitám okolo skupiny J&T.