Top Aplikácie sa pôvodne vysielali od júna do decembra minulého roka na stanici Plus v sobotnom slote. Priemerná sledovanosť v komerčnej cieľovke 12 – 54 bola 13-tisíc divákov pri podiele 2,3 percenta.
Na Dajto bude magazín v premiérach zaradený v nedeľu – prvý raz 10. apríla o 17:55. Vyhradených má 15 minút.
Formát sa dostane v repríze aj do vysielania hlavnej stanice Markízy – v piatkovom nočnom slote. V programe figuruje 15. apríla o 00:30.
Markíza zatiaľ neprezradila, či bude mať totožný obsah a moderátorské obsadenie. Na Joj reláciou sprevádzali Juraj Tabaček, Stano Staško a Lukáš Puchovský. Prvých dvoch poznajú aj diváci Markízy z jej seriálov (Horná Dolná, Chlapi neplačú).
Za prípravu obsahu relácie zodpovedá Telekom, televízny formát dopĺňa mozaiku content marketingu operátora s témou mobilných aplikácií. Telekom má aj časopis Top Aplikácie, web topaplikacie.sk či samostatný profil na Facebooku.
Slovenské televízie majú s reláciami komerčného charakteru viacero skúseností. Markíza vysiela aj kulinársky formát Varte s nami, ktorého partnerom je reťazec Lidl. Na verejnoprávnej Jednotke beží denný súťažný formát TV Šanca sponzorovaný Tiposom, pred RTVS ho vysielala Joj.