Duel prepisoval svoje historické rekordy v uplynulých dňoch viackrát, napokon upravil vlastné maximum v utorok pri vypadnutí rekordmana Slava.
V poradí 34. účasť učiteľa z Levíc si pozrelo na Jednotke o 17:50 dovedna 404-tisíc divákov pri nadštandardnom trhovom podiele 25 percent. Duel v tomto prípade prekonal aj Búrlivé víno na Markíze, ktoré malo dovedna 391-tisíc divákov (23,1 %).
K podielom na úrovni 25 percent sa Duel približoval najmä vo svojich začiatkoch, v súčasnosti sa bežne pohybuje okolo 15-percentného shareu. Reláciu má RTVS v programovej štruktúre už od roku 2006, dodáva ju spoločnosť Leon Productions.
Aj v mladšej cieľovke 12 – 54 si utorkové vydanie vydobylo pozíciu lídra, keď ho sledovalo 167-tisíc divákov pri trhovom podiele Jednotky 21,3 percenta. Búrlivé víno malo 159-tisíc mladších divákov (19,3 %), Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj 130-tisíc (15,9 %). Programy komerčných staníc sa v hodine prekrývali aj s ďalšou súťažou Jednotky 5 proti 5.
Večer v prime-time mala navrch Markíza s kvízšou Dobre vedieť!, ktorú sledovalo 254-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,5 %) a 419-tisíc v 12+ (19,3 %).
Vo výbere divákov ďalej nasledovala Jednotka so šou Nikto nie je dokonalý, ktorú si pozrelo 189-tisíc mladších divákov (16 %) a 440-tisíc celkovo (20,3 %). V 12+ bol formát trhovým lídrom.
Trojkou trhu bola Joj s komediálnym seriálom Naši. Jeho prvý diel o 20:35 sledovalo 166-tisíc mladších divákov (14 %) a 222-tisíc v 12+ (10,1 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy s 290-tisíc mladšími divákmi (28,8 %). Celkovo spravodajský súhrn videlo 602-tisíc ľudí (30,5 %).